Unele business-uri au crescut frumos şi bine chiar şi pe timpul crizei sanitare, precum este cazul BNI România ( Business Network International România). Comunitatea de business networking, condusă de Manuela Voicilă, a generat o cifră de afaceri de 1,4 milioane de euro în perioada izolării, anunţă un comunicat de presă emis de BNI România.
Manuela Voicilă a spus: "Anul 2020 este un an atipic. Previziunile de la începutul anului nu se mai regăsesc în realitate, dar chiar şi aşa, noi, la BNI România am reuşit ca în primele 3 luni ale anului să generăm afaceri de 1 milion de euro, iar în următoarele 3 de încă 1,4 milioane de euro. Deci am crescut în pandemie", spune Manuela Voicilă, master francizorul de la BNI România. Pe timpul celor 2 luni de izolare, am dezvoltat două noi grupuri de business networking care s-au lansat online. Acum avem 10 regiuni acoperite, dintre care 3 sunt francizate şi un total de 15 grupuri. BNI este o afacere diferită, care poate atinge o profitabilitate peste medie.
Acum, mediul de lucru BNI este strict online, însă "profitabilitate membrilor a căpatat alte valenţe şi forme de suport, întrucât ne confruntăm cu o incertitudine la nivel global. Ce facem? Ne străduim să aducem plus valoare membrilor noştri, oferindu-le platforma unde se pot informa corect şi la timp, stimulăm creativitatea şi, mai presus de orice, vrem să ţinem comunitatea unită şi orientată pe soluţii şi oportunităţi.
Cum va fi în continuare 2020? Va fi nevoie de un exerciţiu de solidaritate în business. " BNI este o afacere care funcţioneaza bine în timp de criză, deoarece membrii noştri au nevoie de puterea comunităţii să îşi crească afacerile prin intermediul referinţelor. Avem câteva grupuri de networking noi la care lucrăm alături de antreprenori determinaţi să îşi crească influenţa în comunitatea noastra."
BNI este o organizaţie de networking de afaceri, bazată pe schimb de referinţe la nivel global. În 2019, cei peste 270.000 membri ai organizaţiei au raportat afaceri realizate prin intermediul BNI de peste 16 miliarde de USD. În fiecare lună de pandemie, membrii organizaţiei au continuat să facă afaceri de cca 1 miliard de USD lunar.