"Kraf Foods România" lansează marca, de origine belgiană, Côte d"Or, un nume puternic pe piaţa de produse de ciocolată premium din întreaga lume. În 1883, Charles Neuhaus, cel care avea să devină unul dintre cei mai cunoscuti maestrii belgieni în ale ciocolatei, a adunat creaţiile sale sub umbrela unei noi mărci - Côte d"Or. Datorită combinaţiilor captivante şi a calităţii exemplare, Côte d"Or a primit recunoaşterea Familiei Regale Belgiene impunându-se treptat peste graniţele ţării de origine, ca fiind un simbol al gustului rafinat şi al calităţii absolute a ciocolatei.
Côte d`Or, marcă de renume internaţional intră pe piaţa din România, sub forma unor praline sofisticate care oferă prin texturile diferite şi surprinzătoare o adevărată experienţă multi-senzorială: ciocolata rafinată, crema delicată şi spuma de cacao ce învăluie un interior crocant.
Disponibile în trei formate diferite [30g, 150g, 210g], pralinele Côte d"Or sunt ideale pentru un cadou inspirat, dar şi pentru a sărbătorii micile împliniri de zi cu zi.
În cadrul pieţei produselor din ciocolată, pralinele au evoluţia cea mai dinamică cunoscând în 2007 o creştere de peste 25% în volume vândute şi aproximativ 40% în valoare a vânzărilor. Pralinele sunt considerate cele mai preţioase şi mai speciale dintre dulciuri, constituind un cadou sigur, dar şi o foarte bună modalitate de a desăvârşi micile bucurii de zi cu zi.
Consumatorul român devine din ce în ce mai sofisticat, orientându-se spre produse de o calitate superioară. Segmentul de praline premium a ajuns astfel să deţină o pondere de 30% în valoare în anul 2007 cu o creştere de aproximativ 60% faţă de anul precedent.
"Tinând cont de evoluţia pieţei de ciocolată, precum şi din dorinţa de a satisface cerinţele şi aşteptările consumatorului din România, am lansat marca de ciocolată, de origine belgiană, Côte d`Or ce va completa portofoliul nostru de mărci de succes de pe piaţa românească: Poiana, Milka, Africana", declară Lachlan Grave, Director General Kraft Foods România.
Recunoaşterea Côte d"Or a depăşit graniţele Belgiei după 1960, când produsele de ciocolată au început să fie exportate în Franţa, şi încet în alte ţări din Europa şi chiar ţări din afara bătrânului continent.
Portofoliul Côte d"Or numără peste 200 de produse diferite (de la tablete, batoane, pastă de ciocolată, bouchee-uri şi praline rafinate) care captivează consumatori din peste 30 de ţări de pe toate continentele: Europa, Asia, Statele Unite&Canada, Australia, Africa.
Peste 45,000 de tone de Côte d"Or se vând într-un an, ceea ce înseamnă că aproape un milion de produse Côte d"Or sunt consumate în fiecare zi, reuşind să îşi încânte consumatorii dezvăluind senzaţii rafinate.
În 1965, Côte d"Or a fost declarat furnizorul oficial de produse din ciocolată al Familiei Regale Belgiene - "Fournisseur Breveté de la Cour de Belgique". După mai mult de un secol de experienţe desăvârşite ale gustului de ciocolată, aromele şi texturile Côte d"Or sunt acum atât de aproape pentru a fi descoperite.
Kraft Foods România este o filială a companiei americane Kraft Foods. De mai bine de un secol, Kraft le oferă consumatorilor săi produse alimentare delicioase şi sănătoase, potrivite stilului lor de viaţă. Astăzi, transformăm mărcile cu care consumatorii trăiesc de ani de zile în mărci fără de care nu mai pot trăi. De milioane de ori pe zi, în peste 150 de ţări din întreaga lume, consumatorii aleg mărcile lor preferate de la Kraft, dintre care 9 generează venituri de peste 1 miliard de dolari: brânzeturile, semipreparatele şi dressing-urile Kraft, mezelurile Oscar Mayer, crema de brânză Philadelphia, cafeaua Maxwell House; prăjiturile şi biscuiţii Nabisco şi marca Oreo; cafeaua Jacobs; ciocolata Milka, Côte d"Or şi biscuiţii LU. Kraft este una dintre cele mai mari companii de produse alimentare şi băuturi din lume, cu venituri anuale care depăşesc 37 de miliarde de dolari, cu peste 100.000 de angajaţi şi peste 180 de unităţi de producţie în întreaga lume. Compania este cotată la indicele bursier S&P 100 (NYSE: KFT) şi Indicii Dow Jones si Ethibel.