Reprezentanţii Uniunii Naţionale a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR) au avut astăzi o întâlnire cu oficialii CNADNR în vederea clarificării şi găsirii unor soluţii pentru plata rovinietei prin terminalele/maşinile automate de procesare plăţi numerar/electronice neasistate, potrivit unui comunicat de presă remis astăzi redacţiei.
În cadrul întâlnirii, CNADNR s-a arătat deschisă în a purta un dialog cu reprezentanţii UNTRR, a luat act de clarificările prezentate de UNTRR şi a constatat lacunele legislative actuale, urmând să înteprindă toate măsurile necesare pentru a alinia vânzarea de roviniete la noul mod de comerţ la distanţă, care nu presupune interacţiunea directă cu personalul distribuitorilor autorizaţi.
Reprezentanţii CNADNR confirmă că utilizatorii vor putea cumpăra în continuare roviniete la toate terminalele sau maşinile automate de procesare plăţi numerar/electronice neasistate.
"Măsura vine în beneficiul a peste 500.000 de români care au ales în ultimul an să-şi achiziţioneze roviniete prin intermediul a 3000 terminale. Cooperarea dintre UNTRR şi CNADNR pentru clarificarea tuturor aspectelor privind emiterea de roviniete va continua în perioada următoare şi vă vom ţine la curent cu modificările care pot apărea", se mai precizează în comunicat.
Această întâlnire a avut loc după ce reprezentanţii Uniunii Naţionale a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR) au acuzat, duminică, într-un comunicat remis redacţiei, că CNADNR doreşte să promoveze în mod discriminatoriu terminalele/maşinile de procesare plăţi strict numerar asistate de operator uman şi să le excludă pe cele automate neasistate cu procesare numerar, portofel electronic, carduri debit/credit şi vauchere şi bonuri valorice preplătite.