• Contestaţia asupra compatibilităţii lui Grzegorz Konieczny ca administrator BVB, admisă de Comisie
Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare a admis, ieri, contestaţia depusă de un acţionar cu privire la compatibilitatea lui Grzegorz Konieczny, vicepreşedintele executiv al Franklin Templeton, administratorul Fondului Proprietatea, cu funcţia de membru în Consiliul de Administraţie al Bursei de Valori Bucureşti, conform unor surse de încredere.
Ştirea nu a putut fi confirmată de autoritate.
Astfel, CNVM ar putea să revină asupra deciziei din luna mai, când l-a validat pe Konieczny pentru funcţia de membru în Consiliul de Administraţie al BVB.
Reprezentanţii Fondului Proprietatea nu au dorit să comenteze asupra situaţiei.
Acţionarii Bursei l-au ales, la finalul lunii aprilie, pe Konieczny ca membru în CA, însă chiar de atunci unii acţionari au ridicat semne de întrebare asupra compatibilităţii sale.
Konieczny a fost numit membru provizoriu în CA al BVB la finalul lunii martie, după demisia lui Daniel Ţepeş.
1. Ascultati si luati aminte
(mesaj trimis de Mihai G în data de 07.09.2011, 00:25)
Cine este cel care contesta alegerea, numirea lui Konieczny ? Ce il determina sa ceara reanalizarea validarii unui om pregatit, cu experienta si care va analiza si supravegheab miscarile de pe bursa? CNVMul va trebui sa analizeze in primul rind daca nu cumva bursa, brokerii de la BVB sunt incomodati de prezenta unui reprezentant al FP,, sau poate invidia cuiva care nu ajunge sa preia aceiasi pozitie pentruca nu este calificat?
1.1. un fost salariat al BVB (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 08:13)
Un fost salariat al Bursei. Este normal pentrun ca este si actionar in acelasi timp. Si dupa cum se vede si cu ochiul liber, nu poti face in Bursa ceea ce vrei.Chiar daca actionarii l-au votat pe cine? Cum se face ca pe Croitoru nu la votat nimeni iar pe acest personaj toti? Tepes unde iti este puterea ta Doamne?
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 08:27)
Cine este acest " Grzegorz". Spunea de Ionescu ca a adus " sange Proaspat in BVB" ce Dn Goe acest individ. Cu siguranta l-a citit pe Caragiale. Cine a facut contestsatia are avocati buni. Bravo. Daca iese o trecem la realizate, daca nu, macar am incercat, deviza noua a fostului salariat.
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 08:28)
Tepes face pe Taurul acum cautand oameni pe care sa-i prosteasca iar. Tepes mai ai cap sau nu?
2. oare?
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 00:34)
sursa voastra de incredere nu este cumva chiar cel care a facut contestatia?
Make, credeam ca verifici o informatie macar din 2 surse. Lasi un debvutant sa isi ia suturile, pentru ceva care putea sa fie infirmata de CNVM?
Este interesanta exprimarea, ca cnvm nu v-a confirmat. Dar, v-a infirmat informatia?
2.1. CNVM sa vina si la BVB (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 08:19)
Ce frumos a spus Tender " Bursa nu valoarea nimic astazi" si adaug eu cu IOnescu brokerul falit de ideii si plin de denigrare si ura. Make nu greseste niciodata si sursele lui sunt valide. Pariez pe Make si sper ca CNVM sa-si faca treaba. Si sa vina si in control la BVB, de exp.reducerea de comisioane cine castiga in general, care actionari?
2.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 08:24)
Make , nu dupa demisia lui Tepes si la intelegere cu Tepes. Cine este Tepes si ce a facut el pentru Bursa? Sa nu uit si-a adus pupila la BVB. Cu un cv "beton" de fost broker si corespondent de una tv de doi bani. Dar pentru plimbaretul Ionescu este super pentru ca stie engleza si faci nu stiu ce pe la contabilitate. De ce nu ai dat afara de exp. pe cineva cu functie de la contabilitate, seful contabil? Si asa puteai sa justifici angajarea ei? Sau directorul economic? Daca ei tot nu pot face acei indicatori? Nu..tu plastelina ai fost obligat sa o iei.
2.3. dupa caz (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 08:30)
Make, spune mereu din 4-5 surse. Ai vreun exemplu ca ne-a dat vreo informatie falsa. Asa ca te rog..gura. Mai bine gandeste-te ce e faci, cine te mai sprijina. Acum si Farmache dupa " caz" nu te va mai vota. Uneori lucrurile vin bine asa singure. Pana atunci gandeste-te ca maine vei pleca la soare, mare, si altele, si ca Bursa va merge la fel de bine si fara tine.
2.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 08:46)
te oftici,astea-s comentariile ofticoase ale ofticosilor carora nu le place ca nu-si pot baga oftica in ziarul lui make
2.5. ALERT (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de BURSA în data de 07.09.2011, 08:46)
ATENTIE ALERT - NU SE INCADREAZA INTR-UN COMPORTAMENT CIVILIZAT.
2.6. Ok. Scuzse Make. (răspuns la opinia nr. 2.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 10:17)
OK. Scuze, Nu voi repeta.
2.7. Nu este frumos (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 10:19)
Nu este frumos. Ionescu iar incepe cu manipularea. Directia Economica se intelege foarte bine. Sunt minunati si noi tinem la ei.
3. avem oameni valori in tara
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 08:21)
Gresesti colega Tender a spus ca " Astazi Bursa nu prezinta nici un avantaj" mai grav as spune eu. Iar acest polonez care nu cunoaste nici lb romana si ar fi chiar o obligatie cf.normelor BVB a fost pus pe ce principiu? ce sa controleze el? Documentele pe care le pune BVB la dispozitie? Dar ce noi nu avem romanii buni profesionali si romani care au stat in tara si au facut treaba, nu ca altii umbland din firma in firma si apoi spunand ca au " valoare internationala" de rasul curcilor.
4. CNVM
(mesaj trimis de Nicusor în data de 07.09.2011, 08:44)
Au mai fost decizii ciudate date de CNVM in uram contestatiilor oamenilor de bine din piata, comentatrorii de pe margine. Macar vine cu experienta de pe alte piete.
4.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 08:49)
ce experienta? sa ia bani din capitalul social? vine dintr-o fosta tara comunista,ca si a noastra si stie mai putin decit stim noi.
4.2. ce experienta? (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 10:51)
Experienta ca a lui Ionescu? Hai sa fim seriosi. Tepes i-a adus si uite ce se intampla.CNVM cu siguranta isi va face treaba ca de obicei. Bravo Make! Informatii pertinente si in timp real.
4.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 15:17)
De ce a venit acest individ? Sa speram ca CNVM-ul va luat masurile care se cuvin.
5. fără titlu
(mesaj trimis de Nicusor în data de 07.09.2011, 08:55)
Carcatita e mare in Piata noastra de Capital - Infractorii, "procurori", combinatori - se pare ca vor sa distruga tot ce este bun. ESTE MOMENTUL SCHIMBARII LA TOATE INSTITUTIILE DIN PIATA, MAI ALES LA CNVM.
5.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 11:31)
CNVM ESTE OK. LA BVB ESTE MAREA PROBLEMA.
6. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 10:31)
Acest domn poate pleca linistit .Bursa ramane pe maini bune,poate insa il ia exit si pe Ionescu.
6.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 10:52)
da, da . asa sa faca . sa-i reamintim totusi
7. Ce spune Farmache?
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 14:47)
Primul angajat al BVB
Directorul general executiv al BVB, Stere Farmache, propus de presedintele demisionar Septimiu Stoica pentru conducerea BVB, a coordonat echipa de management a Bursei de la Bucuresti inca de la infiintarea acesteia, fiind ales director general executiv in 1995 de catre cele 24 de societati de brokeraj existente atunci.
1. INAINTE DE ‘89. Stere Farmache a lucrat in Ministerul Finantelor incepand cu 1987; cinci ani mai tarziu, in 1992, a fost desemnat manager al agentiei specializate in piata de capital din cadrul Ministerului Finantelor.
2. TEORIE SI PRACTICA. Stere Farmache, care e masterand in management al Institutului International de Administratie din Paris (1992), a urmat cursuri de managementul riscului si al pietelor de capital la Universitatea Georgetown din Washington, dar si, inainte de infiintarea BVB, un curs de pregatire la Comisia nationala a pietei de capital din Canada.
3. LA BVB. Directorul general executiv al BVB, care se opune intrarii unei burse straine in actionariat, spune ca a incercat in schimb, prin incheierea de parteneriate, sa consolideze relatia dintre Bursa de la Bucuresti si bursele straine – un exemplu e parteneriatul cu Bursa din Viena. Adauga insa ca, din cauza ca deciziile manageriale se iau cu acordul brokerilor din CA al BVB, nu a reusit intotdeauna sa faca ce a crezut de cuviinta – de pilda reducerea comisioanelor.
---------------------------- ------------------------------ ----------------------
7.1. Munca lui Donoaica (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 20:12)
Fals. Echipa BVB a fost data la " cheie" lui FS de catre Donoaica. Ce echipa? Cati au mai ramas? Toti au plecat din pacate. Mai sunt doar cativa rataciti care se gandesc la vremurile trecute.
8. cine stie?
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 15:20)
Nu pleaca si el in Cipru? Ia sa intram pe site-ul de la Cipru si sa vedem mai vin asa in grup la nivel de conducere ca la noi? Cine stie?
8.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 17:12)
de fapt, care este problema voastra cu plecarea in Cipru? se respecta BVC aprobat de Aga, de fiecare data. CA a aprobat deplasarea si a stabilit o suma. Se respecta si aceasta suma si hot. CA.
Orice angajat a avut dreptul sa se inscrie.
Agreati doar deplasarile unui numar foarte limitat de reprezentanti ai BVB, de obicei, cu functii de conducere?
La DEpozitarul Central nr. deplasarilor este mult mai mare, incomparabil mai mare decat la BVB. Dar pleaca doar o singura persoana, de regula. Alteori, pleaca si cate unul mai mic , dar nu se stie, pentru ca nu au colegi "sifonari".
Nu intelegi gresit: si la Depozitar deplasarile se realizeaza tot cu respectarea BVC. Dar voi, fraierilor nu aveti curaj sa spuneti despre ele sau nu mai aveti tentacule si pe acolo.
CARE E PROBLEMA VOASTRA? EU NICI MACAR NU MERG IN CIPRU, DAR NU MAI SUPORT SA RADA DE NOI LUMEA!!!!!!
Pentru cei din BVB: Haideti sa strangem bani, sa luam bilete celor atat de frustrati ca nu merg in Cipru, ca sa poata merge si ei cu voi. Altfel, cred ca vor face atac cerebral din cauza curiozitatii. Sau va rog, promiteti ca le faceti un jurnal, pe zile, pe ore, pe minute, pe secunde.
MAI TERMINATI MAI! Cand se va termina cu Cipru ce mai scrieti?
8.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 17:14)
cand m-am referit ca mai pleaca si cate unul mai mic de la Depozitar in deplasari, ma refeream la functie, da? sa nu ziceti ca discriminez, denigrez, hartuiesc..... DA?????
8.3. Proasta gestionare (răspuns la opinia nr. 8.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 19:27)
Plecarea in Cipru nu deranjeaza pe nimeni. Chiar pe nimeni. Deranjeaza faptul ca managementul actual nu stie ce inseamna sa respecti personalul. In trecut se mergea, aveam si diurna dar nu aveam salarii reduse. Iar de imagine ce sa mai vb nici nu poate fi vorba. Si nu va luati de Depozitar, acolo lucrurile functioneaza perfect. Concediezi si angajezi. Concediezi si cumperi treninguri de peste 130 de milioane. Sau seturi. Inchirieri terenuri si reduci salarii. Mai citeste comunicatul CA-ului din 27 iulie anul trecut si vei vedea de ce scriem aici. In final: proasta gestionare a banilor de catre managementul actual.
8.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 19:29)
Ai dreptate ..rade lumea dar nui de voi..lumea rade de ei..cei din conducerea BVB. Colegii de la BVB sunt super, muncitori si extrem de harnici. Dar singuri nu pot face nimic. pacat ca lumea rade cu lacrimi de management, dar asta este.
8.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 19:57)
Nu ne facem probleme deloc. Asta faci zi de zi cu noi. Gen..am aflat ca ai fost, ca te-ai intalnit....??? cand te vei reauzi sa vedem ce vei mai spune..tot frustrati sau bolnavi?
8.6. ca sa si felicitam (răspuns la opinia nr. 8.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 19:58)
Pai vom scrie ca sunt cateva Burse care nu au mers desi au profit. Vom scrie ca sa stie toata lumea ce ati facut. Vom scrie in direct chiar daca ti luat sau nu trofee ca sa si felicitam. Stim sa facem si asta.
8.7. Suma finala luni (răspuns la opinia nr. 8.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 20:02)
La Depozitar unde pleaca Adriana cand vine si aplica, adica face treaba. La BVB niciodata nu s-a intamplat asta. Se pleaca, ok, dar acdtionarii stiu si sunt de acord cu aceasta suma? Pai sa inmultim 19 salariati x cu 3 nopti x cu pretul avionului dus intors x cu treningurile set x cu plata de 100 de euro participare si mai vedem dupa. Suma o voi pune luni la prima ora, imi lipsesc cheltuielile pe care le veti face din cardujrile BVB. Daca merge dl.FS se stie cum va fi, dar vreau concret. Insa nu se stie de ce salariatii au inca salariile reduse si numai unii. Aici putem spune ca seamana discriminare mai ales ca nu avem regulament de salarizare iar Ionescu a dat decizia chiar in data de 6 Decembrie 2010 fara sa ne cunoasca.
8.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.7)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 20:30)
si daca va cunostea, credeti ca se emotiona, pentru ca erati niste valori? dupa cate baliverne scrieti aici , daca cineva v-a fost aliat, sigur acum spune ca a luat o decizie buna. legat de salariile reduse...decat sa va tot revolati pe aici, in public, daca sunteti atat de eficienti, mergeti si vorbiti cu el. va stiti ca munciti atat de mult, incat sa meritati salarii pe care , prin conjuncturi favorabile, le-ati primit inainte? daca da, nu va mai lamentati aici. exista si alte solutii, mai decente pt. voi.
legat de costul deplasarii: eu propun sa le ia doar bilete dus si sa mearga fiecare imbracat cu ce are acasa; asa am arata inca o data ce tara minunata e Romania. ar prezenta o imagine multicolora si de satra, asa cum va manifestati si voi pe aici.
"daca merge FS, ".... ti-a scapat informatia asta? nu stii sigur? vai, vai.
si adica daca vine FS cum o sa fie? e de bine sau de rau?
8.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 20:35)
poate cei care merg acolo au atata minte ca, macar de data asta, sa nu va tina la curent cu tot ce se intampla. nu cred ca se vor putea abtine, pentru ca unii dintre ei asa sunt, din pacate. dar daca tot au atata revolta, moral ar fi fost sa nu participe.
8.10. Iar le stii tu pe toate? (răspuns la opinia nr. 8.9)
(mesaj trimis de anonim în data de 08.09.2011, 08:45)
Mergem pentru ca asa ne-am invatat. Ai vazut tu la fotbal ca avem vreo pasiune? NU! Mergem ca sa avem 2 zile libere, mergem ca sa nu mai muncim, oricum nu aveam ce si mergem sa ne plimbam. Alta ocazie nu avem. Cine ne mai platea avionul, cazarea, autobuzul si altele? Si nu cred ca stii tu cum suntem, nu stii nici macar cum esti tu. Deci Make va avea in direct tot ce se intampla.
9. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.09.2011, 20:10)
Problema lui Ionescu nu este el. Este numai CA-ul. CA-ul nu a stiu sa aprecieze ca staff-ul de la BVB este foarte bine pregatit pentru mintea lui Ionescu. I-am dat pe mana un buget incat nici in visele lui nu s-a gandit vreodata. Si atunci el cand a vazut la marketing ditamai suma, ce mai mare de 500 m euro ce a spus " hai pe ei" si asa vedem zi de zi ce se intampla.