Farmec marchează o nouă etapă în povestea sa, prin lansarea oficială a sistemului de franciză pentru magazinele Gerovital, anunţă un comunicat de presă remis Redacţiei noastre.
Strategia de extindere a companiei Farmec prin proiectul de francizare vine ca urmare a creşterii businessului de la an la an, a vânzărilor înregistrate de reţeaua magazinelor de brand în ultimii trei ani şi a numărului mare de cereri din partea consumatorilor pentru deschideri de noi magazine. Astfel, după aproape un an de pregătiri, Farmec vine pe piaţă cu o oportunitate de business pentru antreprenorii care îşi doresc o afacere în domeniul cosmeticelor cu recunoaştere internaţională.
Anunţul a fost făcut în cadrul unei conferinţe de presă, la care au participat reprezentanţi ai conducerii companiei.
Primul magazin Gerovital în sistem de franciză a fost inaugurat ieri, 11 iunie, la Bacău.
Tudor David, Director Marketing Farmec, a declarat: "Farmec s-a preocupat întotdeauna de ceea ce îşi doresc consumatorii români. Planurile ambiţioase, cercetarea continuă care stă la baza fiecărui produs şi grija pentru frumuseţea naturală ne-au ajutat să ne menţinem poziţia de cel mai mare producător de cosmetice din România, iar trendul ascendent al vânzărilor reprezintă confirmarea încrederii în companie şi produsele acesteia. Comparativ cu antreprenorii care îşi deschid o afacere de la zero, francizaţii beneficiază de un portofoliu de produse notorii, foarte bine cunoscute de către public. Ei pot intra pe o piaţă concurenţială folosind tehnici de comercializare şi marketing perfecţionate de Farmec de-a lungul deceniilor. Practic, au la dispoziţie tot pachetul de know-how necesar şi se pot dezvolta mai rapid".