Farmec Cluj-Napoca a încheiat anul 2010 cu o cifră de afaceri de 95,9 milioane lei, în creştere cu 10% faţă de 2009. "Am încheiat un an dificil cu rezultate peste aşteptări, în condiţiile în care, în primele luni, obiectivul nostru de creştere era de 5%", a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
Conform datelor furnizate de compania de cercetări de piaţă Nielsen, în segmentul de îngrijire a feţei, Farmec este lider cantitativ în 2010, ca producător, cu o cotă de piaţă de 26,2%, în timp ce valoric deţine o cotă de 20,64%. Pe acelaşi segment, brandul Gerovital se menţine lider de piaţă cantitativ, înregistrând o cotă de 16,10%, în creştere faţă de anul 2009. Evoluţia a fost influenţată de extinderea mărcii prin lansarea, la începutul lui 2010, a gamei Gerovital H3 Evolution, care a fost bine primită pe piaţă şi a înregistrat vânzări peste aşteptări.