Cu Golden Brau, ai cont de vip!

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Bunuri de Larg Consum / 22 iulie 2008

Golden Brau, brand cunoscut deja pentru promoţiile de succes, lansează oficial o nouă promoţie cu un super premiu: un cont în Elveţia de 100.000 euro! Pe lângă premiul cel mare participanţii pot câştiga 1.000.000 de beri sau pot experimenta pentru o clipă plăcerea de a fi VIP pe coperta revistei online.

Mesajul promoţiei este "Cu Golden Brau, ai cont de VIP". Cine nu a visat niciodată la strălucirea pe care ţi-o dau faima şi banii? "Premiul promoţiei, 100.000 Euro într-un cont bancar elveţian, pune câştigătorul Golden Brau în compania altor posesori de cont în Elveţia", spune Petru Teodorescu, Senior Copywriter McCann/Creative Services, despre conceptul creativ al campaniei.

Spotul TV este o frântură din viaţa de VIP: gonitul într-un Ferrari, zburatul într-un private jet sau o simplă partidă de şah într-o super vilă. "Filmările pentru spot ne-au pus în tot felul de situaţii. Am mers într-un Ferrari de 600 de cai, ne-am plimbat prin Palatul Snagov şi, în ultima zi, ne-am urcat într-un private jet. Ceea ce nu e rău deloc pentru două zile de filmare", completează Petru Teodorescu.

În mediul online, promoţia "Cu Golden Brau, ai cont de VIP" se remarcă printr-un mini site interactiv, o revistă săptămânală. În primele 6 numere paparazzi urmăresc pas cu pas cele trei personaje din spotul TV, pentru ca ultimul număr sa fie dedicat câştigătorului promoţiei - interviuri, articole despre adevărata viaţă de VIP, galerie de fotografii. Însă atracţia cea mare este alta: orice vizitator îşi poate crea propria lui revista, pe care să o trimită apoi prietenilor.

"În web am dus mai departe mesajul campaniei . Am incercat să creştem impactul campaniei adăugând valoare personală, emoţională mesajului din ATL. Susţinem promoţia în mediul on-line printr-un instrument extrem de interactiv", explică Mihaela Cerchez, Account Manager MRM Partners.

Mecanismul promoţiei este simplu: consumatorul trebuie să adune sumele de sub capacele promoţionale de Golden Brau şi, dacă a strâns exact 100.000, câştigă 100.000 Euro într-o bancă elveţiană. Şi dacă nu este contul în Elveţia, atunci rămân 1.000.000 de beri gratis ce pot fi câştigate pe loc. Ambalajele participante sunt sticla 0,5 L, PET-ul de 2 L, can-ul de 0,5 L .

Campania este semnată de către agenţia McCann Erickson împreună cu MRM Partners şi echipa Golden Brau.

Promoţia se va desfăşura în perioada 15 iulie - 31 august atât pe canale de marketing offline (print, TV, Radio, OOH) cât şi online.

Opinia Cititorului ( 4 )

  1. punctele de pe ambalajele participante se pot aduna intre ele sau separat

    am insumat suma de 100.000....unde trimit ,cum anunt?si nu 1 data ci de 2 ori....

    1. cu golden brau ori cand ori unde tinetio tot asa

      cu golden brau ori cand ori unde tinetio tot asa

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Gala BURSA 2024
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

27 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9765
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7307
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3612
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9642
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.7818

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
contragarantare.ro
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb