Golden Brau, brand cunoscut deja pentru promoţiile de succes, lansează oficial o nouă promoţie cu un super premiu: un cont în Elveţia de 100.000 euro! Pe lângă premiul cel mare participanţii pot câştiga 1.000.000 de beri sau pot experimenta pentru o clipă plăcerea de a fi VIP pe coperta revistei online.
Mesajul promoţiei este "Cu Golden Brau, ai cont de VIP". Cine nu a visat niciodată la strălucirea pe care ţi-o dau faima şi banii? "Premiul promoţiei, 100.000 Euro într-un cont bancar elveţian, pune câştigătorul Golden Brau în compania altor posesori de cont în Elveţia", spune Petru Teodorescu, Senior Copywriter McCann/Creative Services, despre conceptul creativ al campaniei.
Spotul TV este o frântură din viaţa de VIP: gonitul într-un Ferrari, zburatul într-un private jet sau o simplă partidă de şah într-o super vilă. "Filmările pentru spot ne-au pus în tot felul de situaţii. Am mers într-un Ferrari de 600 de cai, ne-am plimbat prin Palatul Snagov şi, în ultima zi, ne-am urcat într-un private jet. Ceea ce nu e rău deloc pentru două zile de filmare", completează Petru Teodorescu.
În mediul online, promoţia "Cu Golden Brau, ai cont de VIP" se remarcă printr-un mini site interactiv, o revistă săptămânală. În primele 6 numere paparazzi urmăresc pas cu pas cele trei personaje din spotul TV, pentru ca ultimul număr sa fie dedicat câştigătorului promoţiei - interviuri, articole despre adevărata viaţă de VIP, galerie de fotografii. Însă atracţia cea mare este alta: orice vizitator îşi poate crea propria lui revista, pe care să o trimită apoi prietenilor.
"În web am dus mai departe mesajul campaniei
Mecanismul promoţiei este simplu: consumatorul trebuie să adune sumele de sub capacele promoţionale de Golden Brau şi, dacă a strâns exact 100.000, câştigă 100.000 Euro într-o bancă elveţiană. Şi dacă nu este contul în Elveţia, atunci rămân 1.000.000 de beri gratis ce pot fi câştigate pe loc. Ambalajele participante sunt sticla 0,5 L, PET-ul de 2 L, can-ul de 0,5 L .
Campania este semnată de către agenţia McCann Erickson împreună cu MRM Partners şi echipa Golden Brau.
Promoţia se va desfăşura în perioada 15 iulie - 31 august atât pe canale de marketing offline (print, TV, Radio, OOH) cât şi online.
1. capacele
(mesaj trimis de benza în data de 23.07.2008, 12:49)
punctele de pe ambalajele participante se pot aduna intre ele sau separat
2. nedumerire
(mesaj trimis de silvia n în data de 24.07.2008, 19:34)
am insumat suma de 100.000....unde trimit ,cum anunt?si nu 1 data ci de 2 ori....
2.1. golden brau 120005p4u (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de voicu viorel în data de 25.07.2008, 14:03)
cu golden brau ori cand ori unde tinetio tot asa
2.2. golden brau 120005p4u (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de voicu viorel în data de 25.07.2008, 14:06)
cu golden brau ori cand ori unde tinetio tot asa