"deFructe", o nouă băutură răcoritoare de la "Apemin Tuşnad"

R.P.
Ziarul BURSA #Companii #Agro-alimentar / 17 iunie 2008

O nouă băutură răcoritoare necarbogazoasă se lansează, sub denumirea "deFructe", în trei variante pe segmentul de piaţă still drinks, informează într-un comunicat de presă "Apemin Tuşnad", producătorul acestui sortiment.

Devenit în iulie 2007 unic importator şi distribuitor în România al sucurilor, nectarurilor şi ice tea-urilor producătorului bulgar "Florina", "Apemin Tuşnad" a început din luna mai a acestui an producţia proprie a unei game de băuturi răcoritoare necarbogazoase - "deFructe".

Realizată în trei variante - portocale, grapefruit şi amestec de portocale, mere, lămâie, morcovi şi vitaminele A, C şi E - noua băutură cu suc de fructe este un produs propriu al companiei cunoscute pe piaţa româ­nească a apelor minerale prin brandurile "Tuşnad", "Izvorul Zânelor" şi "Izvorul Ascuns".

"deFructe" foloseşte apa "Izvorul Ascuns" şi se îmbuteliază în PET de 2,5 litri, la un preţ de 2,9 lei.

"Piaţa ne-a dovedit de multe ori că întotdeauna este loc pentru ceva nou şi, în măsura în care raportul calitate-preţ este cel corespunzător, produsul are şanse bune şi pe o piaţă foarte competitivă. Vorbim de un produs care nu este cu nimic mai prejos din punct de vedere al calităţii faţă de produsele similare ale concurenţei şi ne adresăm familiilor care îşi doresc mai multă băutură răcoritoare necarbogazoa­să la un preţ foarte bun", a declarat directorul de marketing al companiei "Apemin Tuşnad", Florin Nechita.

În opinia acestuia, pentru segmentul still drinks se prevede o creştere susţinută pentru următorii ani, iar completarea portofoliului cu produse din această categorie "este firească pentru un jucător activ pe piaţa apelor minerale".

El a adăugat că, în mai puţin de un an, producătorul intenţionează să ocupe cel puţin 5% din piaţă pe categoria still drinks, ajungând cel puţin la nivelul la care se află pe piaţa apelor minerale.

Campania de promovare a noului produs prevede, în prima fază, programe care să ducă la creşterea distribuţiei şi sporirea vizibilităţii produsului la punctul de vânzare şi va continua prin comunicarea in-store.

În prezent, Apemin Tuşnad dis­pune de două linii de îmbuteliere - din 2004, respectiv 2007 -, capacitatea anuală de producţie a companiei ajungând la 200 de milioane de litri de apă.

Florin Nechita a adăugat: "Printr-o investiţie de un milion de euro, am pus în func­ţiune anul acesta syrop­-room-ul, producţie "Ruland", destinat producţiei băuturi răcoritoare începute anul aces­ta. Este o instalaţie complet automatizată, cu o capacitate de producţie de 24.000 de litri de produs finit/oră".

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb