Deloitte a fost desemnat cel mai valoros şi mai puternic brand din lume în rândul serviciilor comerciale de către Brand Finance.
Brand Finance calculează valoarea totală şi forţa brandului în baza unor analize care ţin cont de investiţia de marketing, de percepţia şi de performanţa de piaţă a businessuluim, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei noastre.
Deloitte are o valoare a brandului de 29,7 miliarde de dolari americani, în creştere cu 42% faţă de anul anterior. În ceea ce priveşte forţa brandului, Brand Finance a calculat un scor BSI (Brand Strength Index) de 91,24 din 100 şi a atribuit Deloitte ratingul maxim, AAA+, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei noastre.
Creşterea valorii şi a forţei brandului Deloitte se bazează pe investiţiile constante şi consecvente, pe îmbunătăţirea reputaţiei şi pe rezultatele de business solide, conform raportului.
Cele mai recente rezultate financiare anunţate de Deloitte la New York pentru anul financiar încheiat la 31 mai 2019 confirmă creşterea puternică pe toate cele cinci linii de servicii - Audit şi servicii conexe, Consultanţă în management, Consultanţă financiară, Consultanţă în managementul riscului, Servicii fiscale şi juridice. Veniturile globale au crescut pentru al zecelea an consecutiv, ajungând la 46,2 miliarde de dolari americani, cu 9,4% mai mult faţă de anul anterior, plasând Deloitte în poziţia de lider detaşat în domeniul serviciilor profesionale, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei noastre.
Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte România şi Moldova a declarat:"Deşi ţara noastră are o pondere mică în amprenta globală a Deloitte, suntem mândri să contribuim la performanţa brandului şi la cea financiară - veniturile locale au crescut chiar într-un ritm mai alert decât media la nivel global. România este o ţară importantă pentru Deloitte, cu o echipă dinamică şi inovatoare, care excelează atât în liniile de business care deservesc clienţii din România, cât şi în centrele de servicii care lucrează pentru alte pieţe împreună cu colegi din reţeaua globală. Suntem astăzi peste 1.700 de profesionişti care colaborează într-un mediu bazat pe incluziune şi pe autonomie, care stimulează dezvoltarea personală şi profesională. Pentru noi, este un privilegiu să facem parte din cea mai veche şi mai mare firmă de servicii profesionale din lume".
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 30.09.2019, 12:22)
De ... , muste la arat ! Oja pe unghii nu bataturi in palme 1