Deloitte lansează a doua ediţie a studiului "Primii paşi pe piaţa muncii", un proiect amplu care urmăreşte să identifice abilităţile, experienţa, atitudinea şi aşteptările studenţilor şi absolvenţilor din ţările central-europene, inclusiv România, care îşi vor căuta în curând un loc pe piaţa muncii, conform unui comunicat de presă.
Studiul se va concentra pe câteva arii fundamentale şi de interes pentru studenţii de astăzi, inclusiv atitudinea lor faţă de locul de muncă şi, în particular, factorii cei mai importanţi care îi determină să aleagă un anumit angajator în detrimentul altuia.
"Dacă studiul va surprinde cu adevărat ceea ce îi interesează şi motivează pe studenţii de astăzi - în general, liderii de afaceri de mâine - angajatorii şi universităţile vor şti mai bine cum să exploreze cât mai eficient această audienţă esenţială", a declarat Silviu Bădescu, HR Manager Deloitte Audit.
Raportul integral va fi publicat la începutul lui 2013 şi va conţine analize detaliate şi comentariile experţilor Deloitte.