Divizia de Relaţii Publice a Bigger - Big Ideas Group împlineşte în luna martie un an de la înfiinţare. În cele 12 luni de activitate, Bigger PR a lucrat pentru 23 de clienţi, derulând o cifră de afaceri de 500 000 euro.
În aprilie 2007, Bigger PR a pornit la drum cu o echipă formată din 5 specialişti în relaţii publice - Larisa Toader, Oana Ene, Irina Dinu, Alexandru Fluş, Mugur Popa. După un an de zile, echipa de PR este formată din 7 persoane, dintre care doi juniori - Daniela Zăman şi Ioana Căbuz - şi gestionează conturile a 13 clienţi, printre care Agroli, Ascendis, BSR Group, Brenac, Fuchs, Grupul Financiar Carpatica, Peter Murray, Planorama, Reduccino (Unicoms), Teknosa.
Printre cele mai de succes campanii de PR organizate de Bigger Group se numără lansarea brandului de produse vestimentare Peter Murray, Reuniunea Anuală a Diplomaţiei Române
a Ministerului Afacerilor Externe, lansarea a peste 20 de Branch-uri CitiFinancial şi lansarea brandului Reduccino.
"A trecut un an de zile de când Bigger Group a lansat divizia de Relaţii Publice şi pot spune că înfiinţarea acestui departament a contribuit din plin la obiectivul pe care grupul nostru şi l-a propus: acela de a oferi clienţilor săi servicii de comunicare integrată. Alături de celelalte departamente, funcţionarea departamentului de PR este o garanţie pentru dezvoltarea pe termen lung a agenţiei. Ca o constatare personală, mi-am dat seama că succesul are la bază, în primul rând, spiritul de echipă. Cum relaţiile publice încep de-acasă, legăturile profesionale armonioase dintre membrii departamentului fac din acesta un exemplu pentru întreaga agenţie." declară Marcel Străuţ, Director General Bigger Group.
"În urmă cu un an, divizia de PR cuprindea o echipă formată din 5 specialişti în relaţii publice şi niciun client. După un an de activitate, Bigger PR şi-a păstrat resursa cea mai valoroasă - oamenii, îmbogăţindu-se cu doi juniori şi derulând proiecte pentru 23 de clienţi, atât campanii pe termen lung, cât şi proiecte punctuale. Este un semn că suntem pe drumul cel bun", a completat Larisa Toader, PR Director Bigger Group.
În cele 12 luni de activitate, consultanţii Bigger şi-au lărgit aria de expertiză către diverse domenii: bancar, proiecte rezidenţiale, retail tehnologic, industria farmaceutică, food & drinks, produse agro-alimentare, produse vestimentare, companii de training şi consultanţă, organizaţii non-guvernamentale.
Bigger este un grup de companii care oferă servicii de comunicare integrată. Grupul de companii Bigger există pe piaţa din România încă din 2003, iar la sfârşitului anului 2007 a trecut printr-un proces de rebranding, devenind din Starlink Group, Bigger Group.
Echipa Bigger Group cuprinde profesionişti specializaţi în campanii integrate de communication planning, cercetare, strategie de brand, creaţie, media, producţie publicitară, shopper marketing, BTL şi PR.
Bigger Group a înregistrat în anul 2007 o cifră de afaceri de 14,8 milioane de euro. Această cifră reprezintă o creştere de peste 160% faţă de anul precedent, depăşind estimarea de 11,7 milioane euro făcută la începutul anului trecut.