Primele 6 luni ale acestui an au adus agenţiei DRAFTFCB o creştere a cifrei de afaceri cu 100% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, cifra totală fiind de aproximativ 25 milioane de lei.
"La începutul acestui an ne-am propus să acoperim o serie de categorii care ne lipseau în portofoliu. Activitatea intensă de new business şi rata mare de succes a participărilor la pitch-uri se reflectă în câştigarea unor conturi ca: JTI (Camel), Vodafone, GSK (Eurovita), SCA Hygene Products (ZEWA) şi AVE Impex. Am reuşit astfel ca în 6 luni să adăugăm listei de clienţi existenţi conturi noi din domeniile: telecomunicaţii, industria farmaceutică, produse de tutun, produse alimentare", a declarat Andrada Şeitan, noul director business DRAFTFCB.
Creşterea accelerată are la bază şi întărirea organizaţională a agenţiei. În ultimul an au fost restructurate şi consolidate departamentele de PR, BTL, Creaţie şi Interactive.
DRAFTFCB s-a născut prin fuziunea dintre una din cele mai vechi agenţii de publicitate din lume - Foote Cone & Belding (FCB) şi DRAFT - una dintre cele mai puternice agenţii de marketing. În 2006, Interpublic Group a hotărât ca la nivel internaţional FCB şi DRAFT să se unească şi să se transforme în DRAFTFCB. Compania are peste 9500 de angajaţi în întreaga lume, reţeaua cuprinzând 180 de birouri în 110 ţări. În România, Foote Cone & Belding (FCB) are 10 ani de activitate.
Printre clienţii DRAFTFCB se numără Albalact (Zuzu, DeAlbalact), Beiersdorf (NIVEA, Eucerin), Lavazza, MoneyGram, Philips, Scop Computers (Toshiba), SC Johnson (Duck Anitra, Pronto, Mr. Muscle, Glade, Oust, Raid, Baygon, Autan, OFF!), Vodafone, JTI (Camel), SCA Hygene (Zewa), AVE şi General Motors (Opel/Chevrolet).