Ministrul Eduard Hellvig a anunţat astăzi că viitoarea lege a turismului prevede posibilitatea ca activitatea de promovare în domeniu să fie gestionată de o organizaţie rezultată în urma unui parteneriat public-privat, care ar permite o mai rapidă adaptare a deciziilor necesare în domeniu la evoluţia pieţei naţionale şi internaţionale de turism, se arată într-un comunicat de presă.
"Legea turismului, o lege aşteptată foarte mult de industrie, este aproape de finalizare. Vă garantez că va fi dezbătută cu asociaţiile profesionale, patronale şi de promovare de profil, astfel încât să rezulte o lege modernă care să ajute acest sector. Am speranţa că viitorul ne va aduce un organism care să gestioneze marketingul României, construit pe un parteneriat public-privat, aşa cum există în ţările puternice, astfel încât deciziile care se vor lua pentru promovarea ţării să fie în concordanţă cu realităţile şi necesităţile industriei de turism", a declarat ministrul Eduard Hellvig.
Ministrul dezvoltării regionale şi turismului a menţionat: "Trebuie să existe o corelare între produsele turistice pe care le promovăm şi investiţiile pe care le finanţăm. Vă mulţumesc pentru 2012, a fost un an de succes - este meritul dumneavoastră, am încrederea că anul 2013 va fi un an la fel de bun. Vă asigur că ministerul pe care gestionez vă va fi în continuare alături, pentru ca, prin eforturile noastre comune, industria de turism să capete într-adevăr rolul important pe care vrem să îl aibă în societatea românească".