Acţionarii Elefant Online au aprobat ieri, în cadrul Adunării Generale, majorarea capitalului social al companiei cu echivalentul în lei a 2 milioane de euro. Anterior, acţionarii au decis realizarea unui plasament privat de obligaţiuni denominate în RON, operaţiune care va avea loc în perioada următoare prin intermediul Tradeville, conform unui comunicat remis redacţiei.
"Sumele atrase în cadrul majorării de capital şi a noii emisiunii de obligaţiuni vor asigura infuzia de capital necesară pentru a ne atinge obiectivele de creştere. Pe de o parte, ne vom concentra pe eficientizarea operaţională a business-ului existent, experienţa utilizatorilor şi automatizarea livrărilor. Pe de altă parte, vom investi resurse în Elefant Marketplace. Acesta este finalizat din punct de vedere tehnic şi va fi lansat în curând. Vom investi în dezvoltarea sa, în promovare şi în consolidarea relaţiilor cu partenerii din marketplace", declară Sergiu Chircă, CEO Elefant.ro.
Elefant este una dintre principalele platforme de comerţ electronic din România, cu o rată anuală compusă de creştere (CAGR) a GMV (gross merchandise value) de 32% între 2018 şi 2020.
Potrivit sursei citate, în primul semestru al acestui an Elefant a înregistrat o valoare a GMV de aproximativ 121 milioane lei, faţă de 117 milioane lei în primele şase luni ale anului 2020.
În 2018, compania a mai derulat o emisiune de obligaţiuni, listată pe piaţa AERO administrată de Bursa de Valori Bucureşti până în luna septembrie a acestui an, atunci când fondurile atrase au fost returnate investitorilor ca urmare a ajungerii la scadenţă a emisiunii, se arată în comunicat.