Magazinul online eMAG doreşte dezvoltarea platformei Marketplace şi ţinteşte extinderea gamei la un milion de produse până la finalul acestui an, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Dezvoltarea eMAG prin intermediul Marketplace este o prioritate, în acest fel creştem numărul de categorii din ofertă, dar şi varietatea produselor din categoriile existente. De această extindere va beneficia clientul, care va găsi într-un singur loc ceea ce îşi doreşte. Vom încheia anul 2015 cu o gamă extinsă la 1 milion de produse, peste 1.000 de subcategorii şi peste 10.000 de branduri", a spus Iulian Stanciu, director general eMAG, în cadrul eMAG Marketplace Conference, eveniment intern organizat de retailerul online, care a reunit peste 700 de participanţi, selleri, parteneri de business şi angajaţi.
În 2014, eMAG a înregistrat 130 de milioane de vizite, în creştere cu 31% faţă de anul precedent. Pentru anul în curs, retailerul estimează 178 de milioane de vizite.
Iulian Stanciu a spus: "În zilele de vârf, primim şi peste 1 milion de vizite. eMAG a devenit principala destinaţie de informare şi cumpărături din România şi atrage cu aproximaţie traficul însumat al primelor 15 cele mai mari centre comerciale din ţara noastră. Estimăm că în 2015 traficul venit de pe dispozitivele mobile va fi 40% din total trafic. Zona de mobile este prioritară în modul în care construim business-ul şi dezvoltarea".
eMAG îşi propune să dezvolte, în continuare, piaţa de comerţ online. Potrivit lui Iulian Stanciu, compania îşi propane să devină "canalul prin care produsele vor ajunge cel mai rapid şi uşor către client. Prin urmare, vom investi foarte mult în creşterea experienţei de cumpărare, ne dorim ca prin tehnologie să salvăm clienţilor timp şi bani. Împreună cu sellerii din Marketplace vom creşte piaţa de eCommerce din România, estimată la peste 1 miliard de euro, dar, dacă ne gândim la tot ce înseamnă consum, ne putem raporta la o piaţă de 30 de miliarde de euro".
Proiectul eMAG Marketplace a fost lansat în primăvara lui 2011 şi a ajuns în prezent la peste 500 de parteneri.
eMAG Marketplace este sistemul prin intermediul căruia partenerii eMAG afişează propriile oferte pe platforma eMAG, iar clienţii eMAG pot comanda simultan o gamă mult mai largă de produse, de la oricare dintre aceşti parteneri, totul dintr-un singur cont de client.