Era Shopping Park - un brand dezvoltat de Omilos Group

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Bunuri de Larg Consum / 29 iulie 2008

Era Shopping Park este brandul lansat de Omilos Group în Iaşi şi Oradea. Cele două retail park-uri vor fi cele mai ample proiecte de acest fel construite în afara Bucureştiului şi vor fi deschise în două etape, în 2008 şi 2009.

Pe o piaţă ce a devenit din ce în ce mai aglomerată, Omilos Group, companie specializată în achiziţia de terenuri, planificare, investiţii şi management de proiect, cu birouri în România şi Marea Britanie, lansează un concept inovator - retail park-ul, îmbrăcat într-un brand apetisant - Era Shopping Park.

"Ne dorim ca Era Shopping Park să devină mult mai mult decât o nouă destinaţie de shopping, iar consumatorul să se bucure de toate beneficiile pe care le aduce un retail park. Era Shopping Park înseamnă începutul unei noi ere şi va marca o schimbare de mentalitate, ce se adaptează acum unui stil de viaţă dinamic şi antrenant", a spus Ioana Ionescu, Marketing Manager Omilos Group.

Conceptul Era Shopping Park pune accent pe câteva elemente diferenţiatoare, ce identifică brandul şi îi creează notorietate:

Beneficii raţionale Era Shopping Park pentru mai multe publicuri ţintă:

1. Consumatorul final

- Varietate ("Aici găsesc tot ceea ce îmi doresc")

- Noutate ("De abia aştept să se deschidă")

2. Retaileri

- Oportunitate de business: profit financiar

- Garanţie pentru vanzari

- Creşterea valorii brandului prin asociere cu Era Shopping Park ("Vreau sa fiu acolo", "Vreau sa investesc acolo")

3. Autorităţi

- Extraordinar aport de capital

- Dezvoltarea infrastructurii cu capital privat

- Crearea unui numar mare de locuri de munca

- Stimularea mediului de business local, crearea de oportunităţi de afaceri

Beneficii emoţionale Era Shopping Park:

- destinaţie ce va deveni punct de referinţa datorită atmosferei şi oportunitatilor puse la dispoziţie

- Era Shopping Park va fi un retail park ce pune accent pe activităţi şi programe antrenante, transformându-se astfel într-o destinaţie pentru distractie

- Dezvoltarea retail park-urilor va creşte ratingul celor doua oraşe, precum si calitatea vietii locuitorilor

La nivel grafic, logo-ul Era Shopping Park a fost realizat de agenţia de branding Stereo, ce a trebuit sa răspundă unui brief complex care urmarea crearea unei identitati care sa transmită un mesaj elocvent consumatorului final: diversitate, distracţie, ambianţă.

"A trebuit să ne asigurăm că logo-ul Era va avea impact din punct de vedere vizual, va fi consistent cu mesajul transmis, dar şi cu numele. Logo-ul trebuia să sugereze trecerea timpului şi să contrabalanseze semnificatia lui la timpul imperfect. Şi cred că am reuşit foarte bine", explica în continuare Ioana Ionescu, Marketing Manager Omilos Group.

Culorile alese transmit forţa unui brand puternic şi sugerează consumatorului final energie şi caldură. Rosul captează foarte repede atenţia, fiind culoarea pasiunii, având un efect stimulator general şi provocând, incitând la acţiune. Are efectul de a stimula oamenii să ia decizii în mod rapid si creste speranţele. Verdele, în schimb, sugerează linistea, buna dispoziţie, relaxare, echilibru, siguranţă.

Pentru ca numele retail park-ului este format doar din trei litere, s-a mers pe un font cu alura puternică, ce sugerează siguranţa, dar şi diversitate şi distracţie - prin marginile curbate. Icon-ul din stânga numelui este menit sa completeze logo-ul printr-o imagine care să ducă la ideea de spirala, creştere, diversitate. Căci Era Shopping Park este retail park-ul unde a cumpăra devine o artă, fiind, în acelasi timp, o investitie de timp si resurse, menite sa creasca ratingul oraselor Iaşi şi Oradea. Mai mult, Era Shopping Park este epicentrul care va da energie celor două oraşe.

Creat luând în considerare multiple modalităţi de branding, în funcţie de materiale şi procese de productie diferite, logo-ul Era Shopping Park va fi declinat, pe viitor, în toate materialele promoţionale necesare.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9746
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4657
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3003
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9056
Gram de aur (XAU)Gram de aur368.9924

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
citiesoftomorrow.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb