Raportat la anul 2009, momentul declanşării crizei economice, Grupul Eurolines a reuşit să îşi tripleze vânzările, atingând în primele 3 luni ale acestui an o cifră de afaceri de 98 de milioane de lei, faţă de aproximativ 30 de milioane de lei în T1 2009, informează un comunicat al companiei remis, astăzi, redacţiei.
Potrivit datelor furnizate, Grupul Eurolines a înregistrat, în trimestrul I al acestui an faţă de perioada similiară a anului trecut, o creştere de 39% a cifrei de afaceri, 79% din această cifră fiind realizată de Touring Europabus România, compania care deţine reţelele de agenţii TUI TravelCenter şi Eurolines.
Touring Europabus România a avut în T1 2014 o creştere de 48% a cifrei de afaceri faţă de T1 2013, ajungând până la nivelul de 77 milioane de lei.
Principalele elemente care au înregistrat creşteri importante în perioada ianuarie - martie 2014, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2013, sunt: vânzarea de pachete turistice distribuite prin reţeaua de agenţii TUI TravelCenter şi Eurolines (+65%), bilete de avion (+33%) şi activitatea de transport internaţional cu autocarul operat sub brandul Eurolines (+31%).
Creşterea accentuată a vânzărilor de pachete turistice în T1 2014 are la bază diversificarea ofertei, introducerea de noi destinaţii în portofoliu, majorarea cererii pentru pachetele early booking şi pentru destinaţiile exotice.
La aceasta se adaugă şi procesul de îmbunătăţire continuă a serviciilor de consultanţă oferite clienţilor în alegerea destinaţiei de călătorie, dezvoltarea reţelei de distribuţie şi calitatea recunoscută a serviciilor turistice marca TUI.
În ultimul an, au fost deschise 16 noi birouri de vânzări şi, în acest moment, cu un număr de 78 de puncte de lucru, Touring Europabus România deţine cea mai extinsă reţea de agenţii din România.
şi celelalte companii membre ale Grupului Eurolines au înregistrat majorări importante ale cifrei de afaceri în primul trimestru.
Nova Travel, tour operatorul Grupului, a avut o creştere a cifrei de afaceri de 25% în T1 2014 comparativ cu T1 2013, până la nivelul de 6,5 milioane lei. Nova Travel a mărit, în acest an, numărul curselor charter marca TUI, introducând noi destinaţii în portofoliul său, respectiv către Spania ( insulele Mallorca şi Tenerife) şi Grecia (Santorini, Zakynthos şi Mykonos). În vârf de sezon, Nova Travel va opera până la 16 curse charter pe săptămână către destinaţii din Turcia, Grecia şi Spania.
Danubius Travel, tour operatorul Grupului Eurolines specializat pe incoming (turişti străini care călătoresc în România) şi business travel, a înregistrat o creştere de aproximativ 25% a cifrei de afaceri în anul T1 2014, comparativ cu T1 2013, ajungând la aproximativ 6,8 milioane de lei. Numărul de turişti străini care vor veni în România prin intermediul Danubius Travel va creşte cu 55% în acest an, ajungând la aprox. 100.000 de persoane, estimează compania.
"Vom continua să ne concentrăm pe creşterea business-ului în mediul online şi pe dezvoltarea permanentă a tehnologiei, pe îmbunătăţirea serviciilor de vânzare şi post-vânzare. Românii sunt din ce în ce mai selectivi şi preferă produsele şi serviciile de calitate, consultanţa specializată şi grija faţă de detalii, pe care noi suntem dedicaţi să le oferim clienţilor noştri. Rezultatele din primul trimestru al acestui an ne confirmă faptul că obiectivul de creştere cu minim 20% a cifrei de afaceri a Grupului Eurolines România în 2014 este realist", declară Dragoş Anastasiu, preşedintele Grupului Eurolines România.
Anul trecut, Grupul Eurolines România a avut o cifră de afaceri de 330 milioane de lei, +30% faţă de nivelul din 2012.