Producătorul român de cosmetice Farmec deschide, alături de partenerul Carlgin Sasu, primul magazin de brand din Franţa, la Menton, una dintre cele mai cunoscute staţiuni de pe Coasta de Azur, situată la 40 de km est de Nisa.
Noul magazin îmbină elemente ale designului modern existente în toate centrele Farmec cu detalii inspirate din stilul mediteranean. Este uşor accesibil publicului francez şi turiştilor, fiind situat în apropierea Galeriilor Lafayette Menton.
Magazinul de brand din Menton este primul centru Farmec inaugurat în afara ţării anul acesta, după ce, în 2014, Farmec a deschis două magazine de brand în Grecia, la Salonic şi Katerini. Primul magazin Farmec din afara ţării a fost inaugurat în 2003 în Sharjah, Emiratele Unite Arabe. Din 2013 compania are un magazin de brand şi în Budapesta, într-o clădire monument istoric din zona Corvin.
În România, Farmec deţine şase magazine proprii în Cluj Napoca, Arad, Timişoara şi Târgu Mureş. Magazinul dedicat consumatorilor clujeni face parte dintr-un proiect mai amplu, respectiv din Centrul de Frumuseţe Farmec, unde consumatorii se pot bucura de cele mai îndrăgite produse din portofoliul companiei, alături de o gamă extinsă de tratamente de ultimă generaţie.
Deschiderea acestor magazine este parte a strategiei pe termen lung prin care Farmec urmăreşte extinderea prezenţei pe pieţele internaţionale atât prin distribuitori, cât şi prin unităţi proprii. În prezent produsele Farmec ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada.