Comitetul director al International Advertising Association a aprobat cererea de adeziune în randul asociaţiei a F.C Dinamo, alături de cererile a 3 noi companii, iar prin adeziunea acestora IAA România a ajuns la reprezentativa cifră de 130 de membri.
Cei mai recenţi membrii ce au aderat la IAA Romania sunt companiile: FC Dinamo, Phoenix Media, Breakfast şi Loco Branding&Communication.
In toti cei 14 ani de activitate, IAA Romania a desfasurat alaturi de membrii sai proiecte menite sa ridice standardele şi practicile din industria de publicitate din Romania.
"Nu pot spune dacat ca acest fapt este inca o recunoastere a importantei pe care IAA o are nu doar in industria de comunicare ci si in societate. Este o confirmare a faptului ca toate eforturile pe care membrii nostri le fac in mod voluntar, toate proiectele pe care le desfasuram in beneficiul industriei de comunicare din Romania au ecou in intreaga comunitate. Sunt bucuros ca din ce in ce mai multe companii, din diverse domenii - nu doar din marketing si comunicare - inteleg importanta derularii unor initiative destinate dezvoltarii societatii in ansamblul ei. Si ca fac acest lucru sub umbrela unei asociatii reprezentative precum IAA " - Felix Tataru, Presedinte IAA Romania
"In septembrie, Loco Branding & Communication a implint doi ani de activitate pe piata romaneasca de branding si publicitate. Avand in vedere dinamismul acestei industrii, putem spune ca pentru noi a fost un fel de "majorat", pe care am considerat oportun sa-l consfintim prin inscrierea in IAA, cea mai prestigioasa organizatie internationala de profil de la noi. Si, fireste, pe langa statutul de membru, onorant in sine, asteptam cu mare interes continuarea programelor si activitatilor IAA in 2008." Ioana Manea, Managing Partner Loco Communication
"Acceptarea Breakfast in organizatia care defineste profesionalismul in comunicare peste granite este o onoare si o confirmare a eforturilor noastre de a ridica standardele in branding-ul si strategia de comunicare din Romania. Pasim in lumea buna a comunicarii din toata lumea cu incredere si cu dorinta de a crea realitati de care clientii nostri si clientii lor sa se bucure deopotriva." Florin Rosu, Managing Partner Breakfast
•
IAA este organizaţie tripartită, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing - de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.
In Romania, IAA reuneste 130 companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii şi agenţii de publicitate. Rolul său este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii.