First Bank introduce posibilitatea de efectuare plăţi cu ceasurile inteligente Fitbit şi Garmin, ca modalitate alternativă pentru plăţile contactless, conform unui comunicat remis redacţiei.
Astfel, posesorii de carduri Visa emise de First Bank îşi pot inrola cardul în aplicaţiile Fitbit sau Garmin pentru a efectua rapid şi sigur plăţi contactless cu ceasul inteligent, fără a mai fi necesar să prezinte fizic cardul.
Serviciul este disponibil atât pentru cardurile de credit cât şi pentru cardurile de debit şi se adresează persoanelor fizice şi persoanelor juridice deopotrivă. Opţiunea de plată contactless cu smartwatch Fitbit sau Garmin este acceptată la toate terminalele POS contactless, din ţară sau din străinătate.
Pentru autorizarea unei plăƫi cu ceasul este necesară doar tastarea codului PIN al ceasului. Istoricul tranzacţiilor efectuate este disponibil în orice moment în aplicaţia dedicată Fitbit sau Garmin, iar detaliile cardului pot fi oricând şterse de utilizator din aplicaţie.
Dispozitivele compatibile sunt:
Fitbit cu familia de ceasuri inteligente Fitbit Sense si Versa, alături de modelele Fitbit Charge 3 Special Edition şi Fitbit Charge 4. Mai multe detalii despre modelele cu tehnologie Fitbit Pay aici.
Garmin, modelele Vivoactive 4/4S, gama Venu, vivomove Style/Luxe, gama fenix 6, gama MARQ, Forerunner 745/945, gama Descent, gama Quatix, gama D2 Delta/Tactix, Enduro, Approach S62. Mai multe detalii despre modelele cu funcţie Garmin Pay aici.
Procesul de înrolare presupune 4 paşi, simplu de parcurs:
-descărcarea aplicaţiei FitBit sau Garmin pe un telefon cu sistem de operate Android sau iOS
-setarea unui cod PIN pentru plăţile efectuate cu dispozitivul mobil
-înrolarea cardului Visa emis de First Bank
-activarea opţiunii de plată prin validarea codului primit prin sms sau prin apel gratuit în Call Center First Bank 021.303.69.69.