Paul Mărăşoiu, şeful Direcţiei Naţionale de Turism din cadrul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Tursimului, a încercat, ieri, să convingă afaceriştii arabi de frumuseţile ţării noastre, vorbindu-le, între altele, de "riviera de sud a României".
"Când vorbim despre plajele noastre şi despre frumuseţile din Delta Dunării, aş prefera să ne referim la ele sub denumirea de riviera de sud a României. Aş vrea să evit să mă refer la Marea Neagră pentru că negrul este o culoare care nu atrage", a spus, ieri, mai în glumă, mai în serios, reprezentantul MTDR.
Domnia sa a declarat că ţara noastră trebuie să dezvolte staţiuni montane, care să poată să ofere turiştilor un set complex de servicii, nu doar pârtii de schi. Reprezentantul Ministerului a încercat să convingă oamenii de afaceri arabi prezenţi la Forum de oportunităţile de investiţii în turismul din ţara noastră, despre care a menţionat că este o ţară frumoasă, dar cu o infrastructură insuficient dezvoltată. Ca să remedieze aceste aspect, Ministerul Turismului are deja un portofoliu de 110 proiecte pentru dezvoltarea turismului, pe care vrea să le pună în practică utilizând metoda parteneriatului public-privat (PPP).
"Majoritatea proiectelor spre care se orientează investitorii au ca obiectiv dezvoltarea staţiunilor montane. Este important să înţelegem că trebuie să punem în practică proiecte integrate, care să atragă un număr mare de turişti, nu lucruri izolate".