Concernul german Lidl&Schwarz Co&KG va deschide la Bistriţa, în viitorul apropiat, un magazin sub marca "Lidl", aceasta fiind cea de-a doua investiţie în zonă, după inaugurarea magazinului Kaufland, în urmă cu doi ani. Proiectul de aprobare a Planului Urbanistic de Detaliu privind viitorul magazin "Lidl" va intra în dezbaterea Consiliului Local Bistriţa mâine, în cadrul şedinţei ordinare. Investiţia se ridică la aproximativ zece milioane de euro. Potrivit proiectului, noul magazin va ocupa o suprafaţă de 4.557 metri pătraţi, din care 1.444 metri pătraţi partea construită, alţi 2.677 metri pătraţi pentru carosabil şi parcări, restul fiind spaţii verzi şi parcări ecologice. Germanii de la Lidl, care reprezintă al doilea retailer cu discount din Germania, au cerut Primăriei Bistriţa să amenajeze cel puţin un sens giratoriu în zonă, dar primarul Ovidiu Creţu a spus că va face acest lucru abia după realizarea unui studiu de circulaţiei special pentru strada Calea Moldovei, care tinde să devină principala zonă comercială a municipiului. În această zonă sunt deschise, la ora actuală, două magazine mari, "Ambient" şi "Unicarm", urmând ca, în viitorul apropiat, să înceapă lucrările şi la primul mall din Bistriţa, "Galleria".
Germanii de la Lidl&Schwarz investesc la Bistriţa
F.A
Ziarul BURSA #Companii #Comerţ / 24 septembrie 2008