GLAMI.RO: "Vânzările de rochii, fuste, bluze şi genţi au scăzut cu până la 70% în noiembrie-decembrie 2020"

A.P.
Companii / 15 decembrie 2020

"Vânzările de rochii, fuste, bluze şi genţi au scăzut cu până la 70% în noiembrie-decembrie 2020"

Comparativ cu 2019, căutările vizitatorilor pe GLAMI în ultimele 40 de zile arată creşteri clare în căutările de articole şi îmbrăcăminte legate de pandemia Covid-19 şi distanţarea socială, care au dus la mai mult timp petrecut în interior, scrie un comunicat de presă.

Cele mai căutate articole de îmbrăcăminte de pe www.glami.ro, cu creşteri majore în comparaţie cu anul precedent, au fost cizmele Chelsea (+ 1.400%), produsele inspirate din seria "Naruto" de pe Netflix (+ 1.134%), sutienele sport (+ 634%), măştile de faţă (+ 630%), pantalonii din catifea (+ 597%), pantofii sport precum Nike Air Barrage (+ 530%), cojocelele de casă (+ 563%), papucii de casă (+ 311%) şi halatele de baie (+ 156%). Când vine vorba despre produse de uz casnic, cele mai notabile creşteri în căutări au fost pentru pături (+ 975%) şi lenjerie de pat (+ 420%).

Ca un semnal suplimentar al modului în care vânzările online de produse au fost influenţate într-una dintre cele mai mari luni din e-commerce-ul românesc de coronavirus, categoriile de produse cu creşteri tradiţionale de la an la an în această perioadă, cum ar fi rochiile, bluzele şi fustele şi genţile de mână au scăzut în 2020, făcând loc unor alegeri interesante.

Cumpărătorii s-au concentrat anul acesta pe articole de îmbrăcăminte de interior, cum ar fi flip flops şi papuci (+ 364% creştere a vânzărilor în noiembrie 2020 comparativ cu noiembrie 2019) şi halate de baie (+ 142% creştere a vânzărilor în noiembrie 2020 comparativ cu noiembrie 2019).

Restul articolelor cele mai vândute în noiembrie 2020 arată o preocupare pentru îmbrăcăminte pentru exterior adaptată sezonului şi pentru călătorii scurte - cum ar fi mănuşi (+ 214% creştere anuală), şaluri şi eşarfe (+78% creştere de la an la an), cizme (+ 72% creştere 2020 vs. 2019), jachete şi paltoane (+ 40% creştere anuală).

Cele mai dramatice scăderi s-au înregistrat pe categorii de produse vedetă în mod obişnuit în această perioadă a anului, cum ar fi fuste (-70% scădere 2020 vs. 2019), rochii (-67%), bluze şi fuste (-43%) şi genţi (-32%).

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9746
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4657
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3003
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9056
Gram de aur (XAU)Gram de aur368.9924

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
citiesoftomorrow.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb