Comparativ cu 2019, căutările vizitatorilor pe GLAMI în ultimele 40 de zile arată creşteri clare în căutările de articole şi îmbrăcăminte legate de pandemia Covid-19 şi distanţarea socială, care au dus la mai mult timp petrecut în interior, scrie un comunicat de presă.
Cele mai căutate articole de îmbrăcăminte de pe www.glami.ro, cu creşteri majore în comparaţie cu anul precedent, au fost cizmele Chelsea (+ 1.400%), produsele inspirate din seria "Naruto" de pe Netflix (+ 1.134%), sutienele sport (+ 634%), măştile de faţă (+ 630%), pantalonii din catifea (+ 597%), pantofii sport precum Nike Air Barrage (+ 530%), cojocelele de casă (+ 563%), papucii de casă (+ 311%) şi halatele de baie (+ 156%). Când vine vorba despre produse de uz casnic, cele mai notabile creşteri în căutări au fost pentru pături (+ 975%) şi lenjerie de pat (+ 420%).
Ca un semnal suplimentar al modului în care vânzările online de produse au fost influenţate într-una dintre cele mai mari luni din e-commerce-ul românesc de coronavirus, categoriile de produse cu creşteri tradiţionale de la an la an în această perioadă, cum ar fi rochiile, bluzele şi fustele şi genţile de mână au scăzut în 2020, făcând loc unor alegeri interesante.
Cumpărătorii s-au concentrat anul acesta pe articole de îmbrăcăminte de interior, cum ar fi flip flops şi papuci (+ 364% creştere a vânzărilor în noiembrie 2020 comparativ cu noiembrie 2019) şi halate de baie (+ 142% creştere a vânzărilor în noiembrie 2020 comparativ cu noiembrie 2019).
Restul articolelor cele mai vândute în noiembrie 2020 arată o preocupare pentru îmbrăcăminte pentru exterior adaptată sezonului şi pentru călătorii scurte - cum ar fi mănuşi (+ 214% creştere anuală), şaluri şi eşarfe (+78% creştere de la an la an), cizme (+ 72% creştere 2020 vs. 2019), jachete şi paltoane (+ 40% creştere anuală).
Cele mai dramatice scăderi s-au înregistrat pe categorii de produse vedetă în mod obişnuit în această perioadă a anului, cum ar fi fuste (-70% scădere 2020 vs. 2019), rochii (-67%), bluze şi fuste (-43%) şi genţi (-32%).