Media de consum de carne de pasăre la nivel urban a crescut de la 8,8 ori pe lună (în timpul crizei aviare) la 10,5, ca urmare a campaniei "Puiul gătit nu face rău", realizată de GMP. Înainte de criza aviară, românii consumau în medie de 9,9 ori pe lună carne de pui. Aceste rezultate au fost obţinute în urma unor studii Omnibus realizate împreună cu Mercury Research, pe un eşantion relevant pentru populaţia urbană, înainte de campanie (28.08-09.09) şi după (27.11-19.12), anul trecut. Studiul a mai scos în evidenţă diferenţe semnificative între cei care au văzut campania şi sunt de acord cu faptul că puiul gătit nu reprezintă un pericol şi cei care nu au văzut-o (63% vs 52%).
O altă diferenţă semnificativă a fost obţinută atunci când întrebaţi despre bio-securitatea fermelor, 64% dintre respondenţii care au fost expuşi campaniei au fost total de acord cu faptul că aceasta reduce riscurile de infectare cu virusul gripei aviare; faţă de 55% dintre cei care nu văzuseră campania. În plus, din totalul celor care au văzut campania, 82% au reţinut cel puţin unul dintre mesajele acesteia.
Cea mai palpabilă dovadă rămâne însă dublarea vânzărilor, pentru întreaga categorie, în ultimul trimestru al lui 2006 faţă de perioada anterioară a anului.