Grupul Eurolines România, cu activităţi în turism, management hotelier şi servicii de rent-a-car, preia campingul Green Dolphin din Delta Dunării, întregindu-şi astfel proprietatea pe care o deţine în satul Sfântu Gheorghe, respectiv complexul Green Village, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Green Dolphin se întinde pe 20.000 mp, dispune de 55 de căsuţe (bungalouri) din lemn şi de un spaţiu pentru un număr maxim de 500 de corturi.
"Preluarea în proprietate a campingului aflat vis-à-vis de complexul Green Village era pasul firesc după cei şase ani în care ne-am ocupat de managementul hotelier al Green Dolphin. Practic, nu facem altceva decât să ne continuăm planurile de dezvoltare şi de investiţii. Vom moderniza campingul cu scopul de a le oferi tuturor oaspeţilor care aleg cazarea la cort sau în bungalouri condiţii şi servicii de calitate, precum şi facilităţi diverse", afirmă Dragoş Anastasiu, proprietarul Grupului Eurolines România.
Eurolines preia Green Dolphin de la primul proprietar al resortului din Sfântu Gheorghe şi cel care a creat de la zero Festival de Film Independent "Anonimul". Întregul concept al resortului Green Village şi al campingului Green Dolphin a fost gândit şi construit în jurul acestui eveniment cinematografic, care se desfăşoară în fiecare an, în luna august, timp de o săptămână, începând din anul 2003. Filmele pot fi vizionate atât în aer liber, la Green Dolphin, cât şi în cele trei săli de cinema aflate alături, în Green Village Resort.
"Anterior pandemiei de coronavirus, în condiţii normale de funcţionare, până la 500 de persoane puteau fi cazate simultan la Green Dolphin. Însă, în 2020, a trebuit să luăm măsuri sanitare speciale, între care reducerea capacităţii de cazare la 300 de persoane, planul urmând să fie pus în aplicare şi în acest sezon. În contextul pandemiei, cei care aleg cazarea în camping se pot bucura din start de distanţare fizică datorită spaţiilor generoase în aer liber pe care le oferă Green Dolphin", subliniază Dragoş Anastasiu.