Grupul şi-a majorat venituri obţinute de la clienţii de piaţă cu 8,1%, prin câştigarea unor contracte importante pe piaţa auto precum cele cu Jaguar-Land Rover, Volkswagen, Tesla, Audi, Volvo, Renault-Nissan şi, de asemenea, Carglass şi London Electric Vehicles, se arată într-un comunicat de presă remis Redacţiei noastre.
Compania a continuat, de asemenea, extinderea accelerată în sectorul non-auto cu noi contracte în domeniul alimentar, al celui de retail şi al modei (Amazon, Baron de Rotschild, Kiabi, LC Waikiki şi L'Oreal), energie (Gazprom Neft-Supply), industriei aerospaţiale (Severstal), producătorilor industriali (Severstal), bioştiinţei şi sănătăţii (Fresenius, Procter and Gamble), demonstrând abilităţile şi capacităţile unice ale organizaţiei, se mai arată în comunicat.
2017 a însemnat un moment de referinţă în strategia de dezvoltare pe termen lung a grupului, atât activitatea Overland, cât şi cea de Freight Forwarding, generând profit. Ambele divizii nu au avut performanţe satisfăcătoare la momentul la care noua echipă de management şi-a început activitatea, în 2013, înregistrând de la acest moment o îmbunătăţire a marjelor în fiecare an, ca urmare a efortului GEFCO pentru excelenţă operaţională.