Grupul Godmother, care are ca nucleu agenţia de brand experience Godmother, una dintre cele mai importante agenţii de evenimente în industria de publicitate, şi-a făcut public bilanţul pe anul 2023, anunţând o cifră de afaceri de 7,9 mil euro - o creştere cu 19% faţă de anul precedent, conform unui comunicat de presă al companiei.
Alte cifre relevante comunicate de agenţie:
-Peste 150 de evenimente organizate;
-560 de comenzi onorate;
-38 de clienţi cu care a colaborat;
Echipa cuprinde 38 de profesionişti în experienţa de brand şi BTL;
Godmother a lansat încă două tool-uri noi proprii, pentru o gestionare optimă a evenimentelor şi loializarea clienţilor.
Alice Gavril, Managing Partner Godmother a declarat: "Implicarea noastră în proiecte regionale, precum şi accesul la resurse şi know-how internaţionale au ridicat nivelul produsului de agenţie, iar acest lucru s-a văzut nu doar la calitatea livrării, ci şi în creşterea cu două cifre. A contat enorm şi faptul că am investit în atragerea şi formarea de talente, direcţii noi de dezvoltare, punând accent pe adoptarea tehnologiei - pentru care clienţii au un apetit din ce în ce mai ridicat".
Prin apartenenţa la 27Names, o reţea ce reuneşte agenţii independente de evenimente de top din Europa, Godmother dezvoltă constant capabilităţile oamenilor şi soluţiile inovatoare proprii - un element diferenţiator în industria de evenimente.
Pentru 2024, Godmother anunţă continuarea investiţiilor în talente şi în tool-uri de ultimă generaţie, care să integreze inteligenţa artificială şi alte noi tehnologii în experienţa completă de brand pe care o livrează clienţilor.
Serviciile agenţiei sunt grupate în trei mari categorii:
Events - transformarea evenimentelor corporative, a comunicării interne şi employer branding-ului în experienţe autentice, de impact;
Experienţe memorabile de festival, caravane care generează interactivitate, standuri inovatoare şi experienţe de brand imersive;
Instore - promoţii de impact şi activări dinamice în interior (magazine, showroom-uri etc).
Principalul business al grupului este Godmother (brand experience, evenimente), celelalte entităţi fiind Cognition (agenţie de digital), Tappy (promoter digital), Cyberevent (hub de instalaţii digitale) şi Brigada Creativă (evenimente pentru instituţii publice).