Hamé România a marcat aniversarea de 100 de ani a brandului Antrefrig prin relansarea campaniei "Porcul albastru", care, împreună cu inovaţiile Hamé în termeni de reţete şi ambalaje, au determinat o creştere a vânzarilor firmei cu 58% (în euro) pe trimestrul I al anului 2012, spre deosebire de aceeaşi perioadă a anului anterior, se arată într-un comunicat de presă transmis redacţiei.
Mai important, compania a reuşit sa depăşească, în mod consistent, vânzările aferente primului trimestru din anul 2008 - cel mai bun al firmei de până acum şi un an de reper pentru toată industria de profil.
Marcela Mitáèková, Marketing and Development Director, Hamé Holding, a declarat: "Faptul că produsele noastre - fabricate în România - sunt într-o măsură tot mai mare apreciate de consumatori ne dă convingerea că valorile pe care Hamé şi le-a asumat, de brand modern şi inovator, preocupat de nutriţia omului modern dar în acelaşi timp cu respect pentru specificul local, sunt în concordanţă cu aşteptările tot mai ridicate ale unei pieţe oricum foarte pretenţioase, cum este cea românească".