"Heidi Chocolats Suisse" lansează o nouă gamă de ciocolată, ciocolata Intense. Prezentă în trei variante - Intense Cappuccino, Intense Hazelnuts şi Intense Dark - gama este o inovaţie a companiei Heidi, o ciocolată unică în momentul acesta pe piaţa românească. Noul produs este deosebit atît ca formă, cît şi ca gust şi se adresează unui consumator activ şi exigent care apreciază gustul intens şi natural.
Gama Intense se distinge pe de o parte prin ambalajul deosebit, stilat, de înaltă calitate, iar pe de altă parte prin gramajul de doar 60 g, ideal ca dimensiune pentru a satisface la o singură gustare nevoia de ceva dulce şi special. Este un mic cadou pe care fiecare şi-l poate face în timpul unei zile aglomerate.
Preţul de piaţă recomandat de producător este de 19.000 lei/bucată.
Ideea de a crea această ciocolată s-a născut în cadrul echipei Heidi în urmă cu un an şi jumătate, iar de atunci reţeta şi ambalajul noii game au fost permanent dezvoltate pînă s-a ajuns la formula actuală.
Potrivit unor studii invocate de reprezentanţii Heidi, românii consumă în medie 1,5 kg tablete de ciocolată/persoană pe an spre deosebire de 10 kg pe an cît consumă un elveţian.
"Heidi Chocolats Suisse" S.A. a fost înfiinţată în România în 1994 şi este primul producător străin de ciocolată din ţară. Compania mamă, "Confiseur Läderach", este cel mai important producător elveţian de specialităţi proaspete din ciocola-tă, ale cărui produse se regă-sesc în hoteluri, restaurante şi cofetării din întreaga lume.
Pe piaţa românească, Heidi deţine o cotă de 6,5% comercializînd 23 de produse standard, la care se adaugă alte 25 în perioada Sărbătorilor de Paşte şi de Crăciun.