Hotelul Hilton Garden Inn Bucharest Airport, parte din grupul lituanian Apex Alliance Hotel Management, aniversează doi ani de la inaugurare cu o creştere constantă a cererii şi cu un grad de ocupare care urcă de la lună la lună, ajungând la 70% la nivelul lunii iulie, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.
Hotelul, construit în anul 2019 în urma unei investiţii de 19 milioane de euro, face parte din portofoliul de branduri Hilton şi se adresează în special segmentului de turism de business.
"Al doilea an de activitate coincide cu o perioadă plină de provocări pentru întreaga industrie a ospitalităţii, în care am păstrat standardele şi am asigurat siguranţa pentru oaspeţii noştri. Înregistrăm o creştere de peste două cifre a gradului de ocupare în raport cu anul trecut, pe care dorim să o conservăm la nivelul întregului an", a declarat Irina Semaca, General Manager Hilton Garden Inn Bucharest Airport.
Tendinţa pozitivă se observă şi în creşterea numărului de turişti de peste graniţe. Chiar dacă în prezent cea mai mare parte a oaspeţilor este de naţionalitate română, ultimele luni au adus o creştere constantă a numărului de turişti cu alte naţionalităţi europene, notează sursa citată.
Ultimul an a influenţat puternic şi cerinţele majorităţii oaspeţilor, care sunt acum mai atenţi şi interesaţi de servicii care reduc riscul şi oferă o siguranţă personală sporită. Astfel, pe lângă măsurile de siguranţă implementate, cel mai des turiştii sunt şi în căutarea unei politici de anulare flexibile la rezervarea unui hotel.
"Avem specificul unui hotel vecin aeroportului, cu o cerere de obicei mai mare în comparaţie cu hotelurile din oraş, iar asta ne permite să observăm rapid semnele pozitive. Partea dificilă este lipsa de personal specializat, un numitor comun al industriei ospitalităţii", a adăugat Irina Semaca.
Conform comunicatului, hotelul are o echipă de circa 50 de angajaţi şi urmăreşte creşterea graduală, odată cu revenirea turismului de business. Principala provocare, complementară evoluţiei pandemiei, este însă atragerea de candidaţi calificaţi.
Hilton Garden Inn Bucharest Airport continuă să deţină poziţia # 1 în clasamentul Tripadvisor pentru oraşul Otopeni şi a obţinut premiul Traveller's Choice 2021.