• Hit Mail a ajuns la o cifră de afaceri de circa 4,4 milioane de euro
Compania de marketing direct Hit Mail împlineşte, pe 23 februarie 2007, 10 ani de la înfiinţare şi 25% market share în România. Deţinătorul companiei şi directorul general al Hit Mail, Marian Şeitan, a început afacerea în 1997, când marketingul direct era necunoscut în România. "M-am întors cu această idee din Franţa, unde am fost plecat cu o bursă de studii, şi, printr-o întâmplare, domeniul în care m-am specializat acolo a fost marketingul direct. Astăzi, la 10 ani de la înfiinţarea companiei Hit Mail, pot spune că a fost o idée câştigătoare, care mi-a adus succesul în afaceri", declară Marian Şeitan. În ultimii ani, grupul Hit Mail şi-a diversificat serviciile, au fost lansate firme noi, care se adresează unor anumite nişe, au fost exploatate orice nişe potenţiale ale marketingului direct din România.
Hit Mail a crescut în 2006 cu peste 50% şi a ajuns la o cifră de afaceri de circa 4,4 milioane de euro. În 2007, unul dintre obiectivele de dezvoltare este deschiderea unei filiale în Republica Moldova, care va fi a doua filială a Hit Mail în străinătate, după cea deschisă la Sofia în 2005.
Până la sfârşitul lui 2007, grupul Hit Mail va ajunge la un număr de 500 de angajaţi, faţă de 350, cât numără în prezent. Productivitatea angajaţilor a fost crescută prin introducerea masivă a tehnologiei, a automatizării şi a procedurilor clare de lucru.
"Îmi propun ca 2007 să fie al cincilea an cu creştere de peste 50%, acesta este principalul obiectiv", a precizat Marian Şeitan, directorul general al Hit Mail.