Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, anunţă inaugurarea Târgului de Crăciun pentru cel de-al 12-lea an consecutiv şi, astfel, amenajarea unei zone special destinate Sărbătorilor de iarnă pe o suprafaţă de circa 250 mp în cadrul celor şase magazine locale. Când vine vorba de produsele care vor atrage cei mai mulţi clienţi, estimările companiei arată că instalaţiile high tech pentru brad şi globurile LED sau cele din sticlă suflată se vor afla în top, alături de brazii naturali, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România, a declarat: "Românii sunt din ce în ce mai interesaţi de tehnologie, alegând produse inedite chiar şi atunci când este vorba despre Sărbătorile de iarnă. Astfel, sortimentul nostru din acest an pe categoria produselor pentru Crăciun va cuprinde şi instalaţii de brad SMART, ce pot fi controlate de la distanţă prin intermediul unei aplicaţii disponibile atât în Google Play, cât şi în App Store".
Reprezentantul companiei a estimat că românii vor fi interesaţi, de asemenea, şi de globurile din sticlă sau vârfurile de brad cu LED produse în Germania, dar şi de cele din sticlă suflată, care au un design deosebit, mai precizează sursa.
Pe lângă produsele destinate amenajării interioarelor cu ocazia Sărbătorilor de iarnă, Hornbach dispune şi de o gamă variată de articole speciale pentru decorarea grădinilor. Potrivit companiei, românii investesc tot mai mult în produse de sezon pentru amenajarea zonelor exterioare ale casei, iar instalaţiile LED interconectabile şi figurinele cu inspiraţie de Crăciun sunt cele mai cerute.
Tendinţele pieţei locale arată şi o orientare tot mai mare a românilor către produse de calitate superioară.
În ceea ce priveşte articolul-vedetă - bradul natural Abies Nordmanniana -, românii sunt tot mai interesaţi de a achiziţiona produse provenite din plantaţii sustenabile. Recunoscuţi pentru coronamentul bogat şi rezistenţa în timp, brazii proveniţi din Danemarca şi Germania se vor situa în topul preferinţelor clienţilor.