HORNBACH, unul dintre retailerii locali de materiale de construcţii şi grădinărit, îşi întăreşte prezenţa pe plan local prin extinderea HUB-ului IT în România, se arată într-un comunicat al companiei, remis redacţiei. Această iniţiativă reflectă angajamentul companiei de a atrage specialişti talentaţi pentru a contribui la dezvoltarea şi implementarea soluţiilor tehnologice inovatoare în retailul modern, extinzându-şi astfel competenţele IT pentru toate cele 9 ţări în care HORNBACH îşi desfăşoară activitatea, conform sursei.
Potrivit comunicatului, "HUB-ul IT din România reprezintă un pilon esenţial în strategia noastră de internaţionalizare a aspectelor tehnologice în cadrul companiei. Acesta va juca un rol crucial în dezvoltarea şi implementarea proiectelor tehnologice inovatoare pentru întregul Grup", a declarat Andreas Schobert, CTO şi membru al Consiliului de Conducere al HORNBACH Baumarkt AG.
Alegerea României pentru acest proiect se datorează, în primul rând, prezenţei unui număr mare de talente cu competenţe extinse în domeniul IT. România devine astfel un mediu propice pentru dezvoltarea unei echipe de specialişti pasionaţi de tehnologie şi dornici să contribuie la succesul internaţional al companiei, având şansa de a evolua în carieră într-un grup puternic la nivel european, relatează sursa citată.
Conform datelor companiei, "Echipa noastră din România înţelege că fiecare linie de cod contribuie la experienţa şi satisfacţia clienţilor noştri. Prin urmare, ne angajăm să aducem valoare adăugată fiecărui proiect şi să creăm soluţii inovatoare care să facă diferenţa în retailul modern", a adăugat Andreas Schobert.
Abordarea interconectată dintre aspectele tehnice şi umane permite echipei să identifice rapid problemele şi să ofere soluţii eficiente pentru a răspunde nevoilor clienţilor şi ale colegilor din diverse departamente, de la magazine şi logistică, până la merchandising. De asemenea, nivelul ridicat de formare şi expertiză din România, în combinaţie cu afinitatea pentru gândirea holistică a tehnologiilor, a contribuit la alegerea acestei ţări drept destinaţie ideală pentru dezvoltarea HUB-ului, informează compania.
Iniţial, HUB-ul IT se va concentra pe proiectele legate de magazinul online, urmând să se extindă ulterior şi să abordeze alte aspecte-cheie ale modelului de afaceri interconectat al HORNBACH. Echipa HUB-ului IT va fi responsabilă nu doar de dezvoltarea şi implementarea proiectelor, dar şi de extinderea proactivă a serviciilor şi dezvoltarea unor idei inovatoare pentru îmbunătăţirea sistemelor existente, se mai arată în comunicat.
Potrivit sursei, "HUB-ul IT urmează să crească rapid în ceea ce priveşte numărul de angajaţi. Astfel, estimăm că până la sfârşitul anului numărul de colegi va ajunge la un nivel cu două cifre, prioritatea fiind acordată mai ales calităţii şi potrivirii culturale", a spus, la rândul său, Andrei Arabolea, IT Lead HORNBACH IT HUB România.