Hewlett-Packard (HP) va angaja în acest an 600 de persoane în Global eBusiness Operation Centre (GeBOC) din Bucureşti, care are în prezent 3.100 de salariaţi, a declarat, ieri, într-o conferinţă de presă, directorul general al centrului, Alexander Weigl. "Vom continua şi în acest an să angajăm personal în acelaşi ritm ca în ultimii ani, respectiv 600 de persoane. Creşterea numărului de angajaţi se face în linie cu evoluţia organică a companiei la nivel mondial, luându-se în calcul, de asemenea, şi noile achiziţii ale HP", a spus Weigl, citat de Mediafax.
Directorul general al GeBOC a afirmat că, la jumătatea anului, centrul va ocupa toate birourile disponibile în trei clădiri din Nova Park.
"Vom închiria spaţii într-o a patra clădire, contractul urmând să se încheie cel mai probabil săptămâna viitoare", a adăugat directorul general al GeBOC, fără a preciza valoarea contractului şi nici locaţia, despre care a spus însă că se află în apropierea celor trei imobile.
GeBOC Bucureşti asigură suport în realizarea obiectivelor de afaceri derulate de HP şi partenerii din regiunea Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA).
Pentru a beneficia de o eficienţă crescută, activitatea GeBOC este structurată pentru a oferi suport pentru unităţile de business, respectiv Imaging and Printing Group, Personal Systems Group, Enterprise Business, Financial Services, conform profilului organizaţional al companiei HP.
GeBOC a finalizat un proiect prin Programul Operaţional Sectorial de Dezvoltare a Resurselor Umane 2007-2013 pentru perfecţionarea angajaţilor în utilizarea unei limbi străine, în valoare de 320.000 euro. Programul a prevăzut participarea la cursuri pentru certificarea într-una din limbile franceză, italiană, spaniolă, portugheză, germană şi olandeză.
"În acest program, 309 angajaţi au primit certificarea competenţelor în utilizarea limbilor străine din partea Consiliului Naţional de Formare Profesională a Adulţilor. Aceştia reprezintă 97% din grupul ţinta al proiectului", a mai spus Weigl.
Centrul GeBOC derulează activităţi de relaţionare cu clientul sau cu partenerii, activităţi administrative şi logistice, activităţi de suport creditare şi colectare a debitelor şi activităţi de suport a vânzărilor în 25 de limbi.