Huawei anunţă lansarea oficială a noului său centru Enterprise Global Service Center (EGSC) în Bucureşti. EGSC este o platformă unică multi-servicii, transformând modul în care clienţii şi partenerii interacţionează cu Huawei. Centrul de servicii se află într-o clădire nouă, ce acoperă o suprafaţă de 2.000 metri pătraţi, cu o investiţie de peste 10 milioane de Euro, potrivit unui comunicat de presă al companiei remis Redacţiei.
Vlad Doicaru, director Enterprise Huawei Romania transmite: "Noul Enterprise Global Service Center din Bucuresti îşi va derula activitatea în patru departamente: suport tehnic, implementare de la distanţă, operaţiuni de reţea, precum şi suport pentru parteneri şi marketing. Această capabilitate extinsă de servicii, în combinaţie cu o linie de produse de vârf şi cu o colaborare strânsă cu parteneri logistici de top, permite Huawei Enterprise să ofere servicii de înlocuire a pieselor de schimb şi implementare de la distanţă la standardele cele mai inalte, 24/7, în peste 170 de ţări."
Reprezentanţii companiei au precizat: "Departamentul de Suport Tehnic este responsabil pentru furnizarea de piese de schimb, trimiterea inginerilor pe teren şi oferirea de management centralizat al cererilor de servicii. Departamentul de Implementare de la Distanţă oferă un cadru revoluţionar de colaborare ce conectează virtual clienţii cu experţii globali Huawei, prin intermediul dispozitivelor inteligente. Cu această opţiune, inginerii Huawei pot asista clienţii şi partenerii în cadrul activităţilor de planificare, design, verificare şi asigurarea a serviciilor, indiferent unde s-ar afla. Departamentul de Operaţiuni de Reţea asistă clienţii, prin outsourcing IT şi servicii de tip Smart Network Operation (NOS), în vederea reducerii costurilor de operare şi sprijinirea clientilor în activitatile lor de business curente. Departamentul de Suport pentru Parteneri şi Marketing oferă servicii de consultanţă şi un laborator pentru a ajuta clienţii şi partenerii să acceseze mai rapid tehnologiile si serviciile oferite de catre Huawei".
Odată cu lansarea acestui nou Enterprise Global Service Center, potrivit sursei citate, Huawei şi-ar consolida şi mai mult platforma de servicii oferite la nivel global, ce constă în două centre similare în China şi Mexic, cinci Centre regionale de Asistenţă Tehnică (TAC), şapte TAC-uri naţionale, 139 de centre de piese de schimb în toată lumea, precum şi mai mult de 1.100 de centre logistice.
Odată cu Enterprise Global Service Center din Bucureşti, Huawei continuă astfel extinderea Centrului Global de Servicii, ce furnizează servicii de suport multi-network pentru diverşi operatori internaţionali începând cu anul 2012.
Conform comunicatului, Huawei a intrat pe piaţa din Europa în 2000, iar din 2003 compania este prezentă şi în România. În prezent, Huawei este unul dintre partenerii strategici pentru principalii operatori de comunicaţii din Europa.