IBM România a lansat primul pachet de software şi servicii destinat automatizării şi standardizării modului în care beneficiarii concep şi integrează procesele de tehnologie a informaţiei. În consecinţă, clienţii nu vor mai fi nevoiţi să conceapă manual procesele IT necesare operaţiilor individuale şi apoi să codifice integrarea lor în diferite departamente, lucru ce conduce la economisirea de timp şi bani. Noile intrumente care ajută în asistarea infrastructurilor sînt construite pe IBM Tivoli, Rational, Websphere şi DB2. Raportul Gartner efectuat la mai multe companii, arată că 20% din marile organizaţii IT se vor baza pe îmbunătăţirile proceselor IT pentru a reduce costurile operaţionale cu 10% pînă la sfîrşitul anului 2005. Pînă la sfîrşitul anului 2007 se estimează o creştere de 40% a marilor organizaţii IT. Oferta IBM reprezintă un alt pas important în asistarea clienţilor în procesul de transformare a operaţiunilor afacerii într-un mediu on demand. Noile servicii şi pachete software pentru managementul on demand al serviciilor IT include: IBM Tivoli Unified Process (sistem de navigare care furnizează cunoştinţele necesare pentru particularizarea şi implementarea modalităţilor de mapare, modificare şi îmbunătăţire a proceselor IT), IBM Tivoli Change and Configuration Management Database (o bază de date "virtualizată" care permite circulaţia informaţiei prin mai multe baze de date), IBM Tivoli Process Managers (software care automatizează procesele IT) şi servicii particularizate de la IBM Global Services.
IBM România propune un nou pachet software
D.R.
Ziarul BURSA #Companii #IT / 10 iunie 2005