Centrul Român pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Personalului din Transporturi Navale - CERONAV a găzduit conferinţa internaţională "Gazul natural folosit drept combustibil în aplicaţii maritime"(LNG as Fuel for Marine Application), relatează un comunicat trimis Redacţiei noastre
Organizat sub patronajul CERONAV şi cu aportul companiilor WIN GD (fosta uzină SULZER) şi WARTSILA, evenimentul s-a bucurat de o largă participare, printre invitaţi numărându-se specialişti în domeniul maritim din România, Elveţia, Finlanda şi Bulgaria, ofiţeri de marină, profesori şi studenţi ai Universităţii Maritime din Constanţa, Academiei Navale Mircea cel Bătrân şi Universităţii Ovidius, mai menţionează sursa citată.
Agenda conferinţei a inclus subiecte din domeniul construcţiilor navale, temele dezbătute fiind concentrate asupra celor mai noi dezvoltări tehnice în construcţia motoarelor navale, programul de hibridizare WIN GD şi asupra combustibililor folosiţi în industria navală pentru anul 2020 şi viitor.
"Această conferinţă internaţională are ca obiectiv transformarea transportului maritim într-un ecosistem inteligent, prin aplicarea serviciilor tehnologice performante, astfel încât să aibă un impact minim asupra climei şi creşterea siguranţei în exploatarea navelor", a declarat Ovidiu Sorin Cupşa, Director General CERONAV, Ambasador Maritim IMO.
Astfel de manifestări unde se dezbat subiecte de interes global în ceea ce priveşte industria navală, se încadrează în tendinţele CERONAV de a aborda domenii noi de studiu şi cercetare.
De altfel, CERONAV intenţionează să acrediteze noi programe sub standard OPITO şi GWO precum şi achiziţia de noi dotări cum ar fi DP Simulator (Dynamical Positioning), un nou Simulator HUET (Helicopter Underwater Escape Training), sau poligoanele pentru manevra navei şi lupta contra incendiului.
1. fără titlu
(mesaj trimis de Radu Romanescu în data de 28.10.2019, 09:21)
Sunt pur si simplu mandru si emotionat sa vad ca un om poate trage inainte pregatirea si perfectionarea navigatorilor pe segmentele de activitate cele mai deficitare : manevra navei si of!salvarea vietii pe mare ! In 35 de ani pe mare n-am vazut macar un singur exercitiu de abandon fara probleme , fara accidentari sau barci care nu mai vin la post , fara plute care nu se umfla sau dispozitive hidrostatice blocate dar mai ales oameni care nu stiu ce au de facut ! Respect , Ovidiu Sorin Cupsa !!!
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 28.10.2019, 18:44)
se poate! dar asta inseamna ca toate rolurile sa fie executate regulat si echipajul constientizat ca e pt binele lor, nu cu fitse sau doar ca sa se bifeze pe hirtii...