Plecând din poziţia a 6-a, Timişoreana a avut o evoluţie spectaculoasă în a doua jumătate a anului trecut, devansând 5 alte mărci şi preluând conducerea clasamentului.
"Oameni obişnuiţi şi poveţtile lor extraordinare" este platforma de comunicare lansată anul trecut, o strategie ce a deschis berii Timişoreana, marcă legată de prima fabrică de bere din România, o nouă etapă de creştere accelerată. "Timişoreana preţuieşte valoarea, nepretenţioasă dar adevărată a omului obişnuit. Tot ce facem merge pe această direcţie. Acesta e pariul nostru: să demonstrăm că valorile reprezentate de omul simplu înving până la urmă, în prezent, ca şi în trecut" spune Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timişoreana.
Şi a funcţionat. Într-o ţară în care berea este foarte apreciată (consum anual în jur de 80 L/cap de locuitor), şi de asemenea extrem de competitivă (în 2006, berile au fost al doilea consumator de publicitate TV după telecom), Timişoreana a înregistrat o cotă de piaţă de 10,8% în decembrie 2006, depăşind competitorii şi preluând poziţia de leader în piaţa berii.
Echipa Timişoreana a gândit o campanie integrată care să susţină comunicarea şi care să asigure coerenţă în timp şi spaţiu. Astfel, în mai 2006 s-a lansat noua campanie de imagine, printr-un spot TV - "Asediul" - în care se spune povestea unui om obişnuit, răsplătit de un print pentru un gest de omenie dezinteresată.
Sub conceptul "Prima fabrica de bere din România în oraşul tău", Serbarile Timisoreana au dus acasa la consumatorii ei valorile traditiei, sub forma unui festival de bere cu totul special. 750,000 oameni au participat la Serbarile Timisoreana 2006 in 10 orase din tara, bucurandu-se de o petrecere a berii aparte, organizata intr-un decor cu totul special.
"Datorita evolutiei excelente de pana acum, Timisoreana a devenit in 2006 leaderul segmentului de pret mediu in canalul HoReCa. Stiam insa ca, pentru a atinge acelasi obiectiv si in canalul de retail, trebuia sa extindem oferta existenta pe piata prin introducerea berii la
PET", afirma Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timisoreana. Lansarea Timisoreana 2L s-a facut doar atunci cand au existat toate elementele necesare realizarii unui produs de o calitate superioara fata de celelalte alternative de pe piata, sumarizate in tehnologia Polyshield.
Rasplatirea consumatorilor fideli a fost o alta actiune pe care Timisoreana a punctat-o cu brio in 2006. Traditionala promotie nationala a fost din nou cea mai apreciata din piata, inregistrand cea mai mare rata de participare, de peste 50% (sursa: Dedalus tracker).