Power Net Consulting, unul dintre cei mai importanţi integratori de pe piaţa de IT din România, a declarat că strategia stabilită pentru anul 2010 vizează obţinerea unei cote de minim 4% din piaţa IT dedicată segmentului privat, valoarea acesteia fiind de aproximativ 7 milioane euro, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Claudia Ilina, Sales Manager, Power Net Consulting: "O cotă de piaţă importantă la nivelul integratorilor IT în segmentul privat este o prioritate încă din 2009. Cu toate acestea, rezultatele de anul trecut ne indică faptul că doar 25% din venituri au fost obţinute din colaborările cu mediul privat, restul provenind de la clienţii publici. Anul acesta, am definit o strategie mai clară în acest sens, ce cuprinde elemente complete de marketing, vânzări şi servicii specifice, pentru a putea obţine rezultate clare în ceea ce priveşte atragerea segmentul privat. Ne dorim să încheiem 2010 cu o pondere de 35% a clienţilor din domeniul privat, ceea ce ne-ar permite să ne menţinem la nivelul financiar al anului 2009".