Frigotehnica, companie din industria frigului comercial şi industrial, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 25,4 milioane euro, mai mare cu 3% faţă de 2018, iar pentru acest an estimează o creştere de 10%, potrivit rezultatelor raportate marţi, iar compania anunţă că va continua demersurile de creştere regională începute deja prin demararea operaţiunilor pe piaţa din Ungaria şi consolidarea prezenţei din Bulgaria şi Ucraina.
De asemenea, compania a raportat un profit net de 1,9 milioane euro în 2019, cu 7,4% mai mare faţă de 2018.
"Frigotehnica continuă să îşi consolideze poziţia pe piaţa din România şi nu doar. Companie deţinută de ROCA Investments, Frigotehnica îşi propune ca în 2020 să susţină tendinţa crescătoare a ultimilor ani şi mizează în strategia sa de dezvoltare pe directa legătură dintre industria frigului şi cea alimentară, domeniu care se păstrează stabil şi profitabil chiar şi în contextul pandemiei Covid-19. În timp ce majoritatea companiilor româneşti sunt afectate deja de criză, planurile setate de Frigotehnica pentru 2020 rămân neschimbate, iar ambiţia furnizorului de frig este ducă mai departe demersurile de creştere regională începute deja prin demararea operaţiunilor pe piaţa din Ungaria şi consolidarea prezenţei din Bulgaria şi Ucraina", a informat compania.
Rezultatele atinse în 2019 se datorează restructurării financiare şi operaţionale făcute.
"Vom merge contra curentului si ţintim să depăşim performanţele din ultimii ani. Suntem pregătiţi să o facem. Pentru anul în curs avem bugetată o creştere a cifrei de afaceri cu peste 10% şi suntem încrezători în capacitatea companiei să depăşească, pentru prima data, bariera de 2 milioane euro profit net. Mizăm pentru atingerea acestor obiective pe know-how-ul şi pasiunea echipei excepţionale pe care o avem alături, care a depăşit 200 de persoane şi continuă să crească", a declarat Adrian Neacşu, CEO Frigotehnica.