ÎN PRIMA JUMĂTATE A ANULUI Cifra de afaceri Farmec a crescut cu 10% faţă de aceeaşi perioadă din 2014

Alexandru Costea
Companii / 3 august 2015

Cifra de afaceri Farmec a crescut cu 10% faţă de aceeaşi perioadă din 2014

Producătorul de cosmetice Farmec a încheiat prima jumătate a anului cu o cifră de afaceri de 82,655 milioane lei, obţinând o creştere cu 10% mai mare decât în aceeaşi perioadă a anului 2014, arată un comunicat remis azi redacţiei.

Mircea Turdean, Director General Farmec: "Potrivit studiilor Nielsen ("Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoriile de îngrijire a feţei, Tratamente pentru păr şi segmentele Detartranţi şi Produse pentru îngrijirea bucătăriei, volum şi valoare vânzări, pentru perioada YTD 2015 (perioade cumulate Jan 15 - Jun 15), pentru piaţa Total România Retail, n.r.), Farmec este numărul unu în categoria produselor pentru îngrijirea feţei - cu o cotă de piaţă de 27% (atât în volum, cât şi în valoare), brandul Gerovital ocupând prima poziţie în această categorie, din punct de vedere al vânzărilor valorice. În categoria Tratamente pentru păr, Farmec, este, de asemenea, lider prin brandul Gerovital Plant Tratament, cota procentuală fiind de 30,8% din punct de vedere valoric. În acelaşi timp, Farmec ocupă locul întâi, atât pe segmentele detartranţilor, prin gama Triumf, acoperind piaţa autohtonă în proporţie de 41,1% din punct de vedere al volumelor şi în proporţie de 37,7% din punct de vedere valoric, dar şi pe segmentele produselor pentru îngrijirea bucătariei, prin gama Nufăr, conducând topul cu o cotă de piaţă de 39,7% din punct de vedere al volumelor şi de 37,2% din punct de vedere valoric".

Vânzările obţinute în prima jumătate a anului au fost impulsionate de lansarea unor noi game de produse, dar şi de extinderea altora, deja existente în portofoliul companiei, potrivit comunicatului.

Tot în primele 6 luni ale anului, partenerii externi ai companiei Farmec au inaugurat două noi magazine de brand, unul în Grecia, la Alexandroupoli şi celălalt în Franţa, la Menton. Pe lângă cele două centre, mai există 4 magazine partenere de brand în afara ţării - la Sharjah (Emiratele Unite Arabe), Budapesta (Ungaria), Salonic şi Katerini (Grecia). În România, Farmec deţine şase magazine proprii în Cluj-Napoca, Arad, Timişoara şi Târgu-Mureş.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb