Compania de marketing şi tehnologie Ideologiq înregistrează o evoluţie considerabilă a cifrei de afaceri în prima jumătate a anului 2021, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, anunţând o creştere de 50%. Astfel, cifra de afaceri din primul semestru al anului se ridică la 800.000 de euro. Pentru sfârşitul anului 2021, fondatorii companiei şi-au propus atingerea unei CA de 1,8 milioane de euro, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, creşterea cifrei de afaceri a fost susţinută de extinderea portofoliului cu încă patru clienţi noi, din domenii precum tehnologie, farma şi automotive. În plus, această performanţă reprezintă rezultatul unei strategii eficiente, bazată pe calitate, inovaţie şi eficacitate.
"Consider că cel mai important diferenţiator al companiei noastre este atenţia pe care o îndreptăm către oamenii din echipa noastră. Datorită acestor strânse legături care s-au format între membrii echipei în decursul anilor, reuşim să livrăm întotdeauna proiecte inedite, pe care le pregătim cu mare atenţie, iar acest lucru ne ajută să ne dezvoltăm treptat şi sigur. Pe de altă parte, suntem foarte atenţi la nevoile pieţei şi orientarea acesteia către produse digitale inovative care pot să ajusteze golurile create de pandemia încă prezentă. În acelaşi timp, exact ca într-un lanţ trofic, proiectele livrate bine şi la timp, deschid calea către noi proiecte mai mari şi mai frumoase, care vin la pachet cu şi mai multe componente inovative. Acestea, la randul lor, conduc spre noi clienţi şi alte oportunităţi", a declarat Adrian Apostol, Fondator şi Partener Ideologiq.
Portofoliul de servicii al companiei cuprinde: dezvoltarea de tehnologie (web, mobile, E-commerce, AR, VR), strategie şi consultanţă pentru digitalizare, creaţie, branding, evenimente online şi offline, programe de loializare, comunicare social media, media & performance (SEO, CRO, media planning & buying).
Ponderea serviciilor care au contribuit la creşterea companiei cu 50 de procente în primele şase luni ale anului curent sunt reprezentate astfel: sectorul de inovaţie şi tehnologie (VR, AR, AI, E-commerce) - 30%, zona de strategie şi creaţie- 30%, soluţiile de loyalty B2B, B2C şi EVP- 20%, performance media (performance optimization, campanii media, CRO optimization, SEO optimization) - 20%.
Echipa Ideologiq este formată din 30 de angajaţi şi colaboratori, compania înregistrând şi aici o creştere cu 20% comparativ cu anul trecut. În plus, echipei din România se adaugă şi reprezentaţii din birourile regionale din Croaţia, Serbia şi Grecia.
"În ultimul an şi jumătate am putut observa un shift în ceea ce priveşte comunicarea internă a clienţilor noştri, cât şi în comunicarea externă, cu o atenţie ridicată către oameni şi digitalizare. Am avut oportunitatea să dezvoltăm în acest an proiecte inovative şi eficiente în colaborare cu clienţii noştri, proiecte care au susţinut ritmul de creştere accelerată început în vara anului 2020. Suntem încântaţi de felul în care compania a evoluat până acum şi vom continua să creştem, având în permanenţă în minte valorile noastre: confort şi performanţă", spune Adrian Ichim, Fondator şi Partener Ideologiq.
Până la sfârşitul anului 2021, Adrian Apostol şi Adrian Ichim, fondatorii companiei Ideologiq, şi-au propus atingerea unei cifre de afaceri de 1,8 milioane de euro. În plus, priorităţile companiei pentru următoarea jumătate de an sunt întărirea echipei actuale şi continuarea extinderii în regiune, prin consolidarea activităţii regionale din ţările SEE-CEE (România, Ungaria, Moldova, Bulgaria, Grecia, Cipru, Serbia, Croaţia, Slovenia, Bosnia, Muntenegru, Albania şi Macedonia de Nord), se arată în comunicat.