Sucursala Servicii Express (SSE), divizia de curierat a Poştei Române, a înregistrat o creştere de 13,4% în primele unsprezece luni ale acestui an, comparativ cu perioada similară a anului trecut, arată un comunicat âremis redacţiei, iar până la finalul lui 2014 se estimează un avans al veniturilor de 14%, datorat în special serviciului Prioripost.
În acelaşi interval, informează documentul, cheltuielile SSE au scăzut cu 11%.
În prezent, la nivel naţional, Sucursala Servicii Express are încheiate peste 1.100 de contracte, iar 95% din clienţii SSE folosesc serviciul Prioripost. Traficul total înregistrat în perioada ianuarie-noiembrie 2014 este de peste 2,5 milioane de trimiteri, generând un venit de aproximativ 19 milioane de lei (4,2 milioane de euro).
"În cursul anului 2014, divizia de curierat a Poştei Române şi-a extins prezenţa activă în piaţă prin dezvoltarea şi implementarea mai multor proiecte. Acestea au vizat dezvoltarea de aplicaţii IT, eficientizarea procesului de distribuire a coletelor pe segmentul express, reorganizarea serviciului Call Center sau echiparea autovehiculelor cu sisteme de monitorizare GPS. Proiectele au avut rezultate imediate, respectiv câştigarea unor licitaţii importante în faţa celor mai mari operatori din piaţa privată sau înregistrarea celui mai mic grad de retur prin implementarea produsului Prioripost cu Colectare Cont Client", a declarat Georgeta Budeanu, Director Sucursala Servicii Express.
Cei mai importanţi clienţi ai SSE sunt reprezentaţi de companiile din sectorul serviciilor financiare, bănci, dar şi retail. Aproximativ jumătate din vânzările diviziei de curierat a Poştei Române este generată de clienţi persoane fizice sau de IMM-uri.
"Poşta Română încearcă să ţină pasul cu marii jucători din piaţa de curierat, companii cu reţele logistice care depăşesc cu mult resursele operatorului de stat şi care dispun de aplicaţii informatice de top. Rezultatele înregistrate de Sucursala Servicii Express, în 2014, sunt încurajatoare şi sunt convins că strategia pe anul viitor va consolida aceste cifre. Cred că Poşta Română va fi o surpriză plăcută pe acest segment-cheie în business-ul autohton, unde concurenţa este acerbă. Atenţia noastră se va focusa pe serviciul Prioripost, produsul-emblemă al diviziei noastre de curierat, cel care oferă cel mai profitabil raport calitate/preţ de pe piaţa românească", a declarat Alexandru Petrescu, Directorul General al Poştei Române.
Sucursala Servicii Express are ca prioritate, în perioada următoare, orientarea către comerţul electronic, respectiv implementarea a două proiecte e-commerce şi e-cip, ca principale motoare în atingerea unei cote de piaţă superioare. De asemenea, ţinta principală a SSE pentru 2015 este creşterea veniturilor cu 10% faţă de 2014. Sucursala Servicii Express a Poştei Române este activă la nivel naţional prin intermediul unei reţele formate din 41 de puncte de poştă rapidă. SSE are în componenţă 657 de angajaţi, din care personalul operativ reprezintă 90%.