Vestra, primul cluster specializat în industria utilităţilor şi echipamentelor de automatizare, a încheiat al treilea trimestru al anului 2022 cu o cifră de afaceri de peste 23 milioane euro. Până la finalul anului, compania previzionează o creştere cumulată a vânzărilor de 65% şi o cifră de afaceri de 30,64 milioane euro, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
"Deşi premisele pentru a doua jumătate a anului 2022 nu au fost cele mai optimiste, având în vedere contextul geopolitic actual, Vestra a înregistrat o creştere consolidată a cifrei de afaceri de 61% faţă de primele nouă luni ale anului 2021. Planurile strategice ne-au ajutat să avem o performanţă solidă la nivel de companie, în linie cu prognozele trasate la începutul acestui an, iar expansiunea în domeniul digitalizării, în special în Truix - brandul care oferă soluţii în tehnologia informaţională şi smart cities, a reprezentat un pilon important în strategia noastră. Astfel, în această perioadă, focusul nostru a fost în jurul comunităţilor şi oraşelor SMART, iar adiţional serviciilor care ne-au consacrat, foarte important pentru business-ul nostru, a fost ca acesta să se dezvolte şi în alte direcţii - digitalizarea", a declarat Vlad Iftime, Managing Partner Vestra.
Doar pentru trimestrul trei, rezultatele financiare arată o cifră de afaceri de 9 milioane de euro, o creştere de 61% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Complexitatea, calitatea şi diversitatea serviciilor oferite, precum şi parteneriatele solide cu furnizorii sunt principalii factori care contribuie anual atât la majorarea veniturilor cât şi la consolidarea portofoliul de clienţi. În plus, principalul domeniu de activitate al companiei - departamentul echipamente şi utilităţi - au contribuit anul acesta la accelerarea proiectelor axate pe partea de utilităţi publice şi de contorizare inteligentă prin comunicaţii de tip SMART, în special pentru reţelele de apă şi energie termică, se mai arată în comunicat.