Compania MAMBricolaj a încheiat primul trimestru din acest an cu o cifră de afaceri de 14,037 milioane de lei, în creştere cu 16,2% faţă de perioada similară a anului 2021.
"Acest rezultat depăşeşte estimările iniţiale, de 13,73 de milioane de lei, într-un context geopolitic nefavorabil ce a angrenat scăderea puterii de cumpărare şi un comportament precaut al clienţilor. Realizările din primul trimestru confirmă planul de buget şi ne permit să menţinem obiectivele fixate şi promise investitorilor noştri pentru 2022. Datele la trimestru validează că există premisele pentru această creştere "double-digit" a cifrei de afaceri a MAMBricolaj faţă de 2021, în contextul unei prognoze de până la 10%-12% a pieţei autohtone de bricolaj şi accesorii-mobilier", a declarat Cristian Găvan, fondatorul MAMBricolaj, preşedintele Consiliului de Administraţie al companiei.
Numărul de tranzacţii înregistrat în această perioadă a fost de 78.900, cu 8% peste cel raportat în T1 2021, iar valoarea medie a coşului a urcat cu un procent similar, până la 213 lei/tranzacţie.
Se remarcă o evoluţie importantă a tranzacţiilor online, în creştere cu 53% comparativ cu perioada similară din 2021, ceea ce reflectă investiţiile şi optimizarea acestui segment al activităţii magazinelor MAMBricolaj.
Gama actuală de produse vândute în reţeaua MAMBricolaj conţine aproximativ 11.000 de repere.
Compania menţine un nivel bun al fluxului de numerar şi a încheiat primul trimestru al anului cu un nivel de lichidităţi bun în conturile curente şi în depozite bancare, adecvat contextului actual economic, politic si de piaţă. Gradul de îndatorare la T1 2022 este în scădere comparativ cu nivelul înregistrat la sfârşitul anului 2021.
Datele colectate pe baza analizelor interne şi studiilor de piaţă arată că baza de clienţi a MAMBricolaj este formată în majoritate din clienţi de retail (B2C) şi profesionişti în domeniu. Conform analizelor, aproximativ 52% dintre clienţii MAMBricolaj sunt utilizatorii finali, în timp ce între 48% sunt consultanţi de specialitate /profesionişti /meşteri.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 18.05.2022, 15:16)
cine oare il impinge pe asta sa mai dea comunicate?!in loc sa stea la cutie dupa ce s-a certat cu actionarii
urmariti feel the markets cu el ,ce pareri are cu razboiul,e show total
cine reuseste sa mai vanda peste 4 lei e de felicitat
'crestem double digit'=terminam pe pierdere
ne-am lamurit cum e cu cresterea la campionii astia de pe aero,cum se termina fondurile actionarilor se termina si cresterea umflata,rentabilitatea e praf
2. fără titlu
(mesaj trimis de Anonim în data de 18.05.2022, 17:36)
Cum poti sa spui ca stai bine cu lichiditatile atunci cand ai profit de sub 2%???? Cica ai crestere de 16% pe primele 3 luni dar asta e praf in ochi tinand cont ca magazinul din Ghencea nu exista in perioada aceea... in contextul in care materialele de mobilier au o crestere a pretului de peste 40% cumulat, aceasta crestere inexistenta de 16% inseamna o scadere a numarului de clienti de peste 30% dar o crestere a cheltuielilor operationale foarte mare. Asta se traduce printr-un probabil faliment in max 2 ani. Gavaneeee unde sunt cele 10 magazine noi promise???
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 18.05.2022, 20:40)
Cine v-a pus să cumpărați
inițial la preturi aberante? Dl Gavan care nu știa ce e bursa sau niște brokeri lacomi ??
Eu îl respect mult pe acest om! A pornit de la zero și în timp a făcut o firmă bună ,utilă ,platitoare de impozite,cu angajati,cu profit!
Au venit hienele de brokeri care l-au înnebunit pe om. A fost apoi perioada de Covid " de stai acasă " cu un confort mai mare ,banii pe concedii con vertindu-se in mobilier! A trecut perioada sunt alte realități, firma nu mai arată așa de bine,dar dl Gavan va reuși! Așa cred! Mult succes !
3.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 18.05.2022, 20:52)
Ce sa reuseasca?? Si-a dat afara toti oamenii cu care a crescut compania... sunt un fost client al Mam Bricolaj dar am renuntat la ei pentru ca nu mai am pentru cine sa merg acolo... ce nu intelege acest individ este ca oamenii veneau la mam pentru relatii, nu pentru familia Gavan.
3.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 18.05.2022, 21:17)
Cine a facut bugete 2021-2022 cu 8-9 m ron profit ca sa nu iasa nici un sfert?! Brokerii? Sau managerii?
Daca nu stia ce e bursa trebuia sa lustruiasca PAL nu sa vina sa minta ca sa ia banii!
Bai dar tupeu mai aveti!