ParkLake, proiectul dezvoltat în parteneriat de Sonae Sierra şi Caelum Development, a încheiat noi contracte de închiriere, depăşind astfel 85% din suprafaţa închiriabilă a centrului comercial, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.
Noii chiriaşi reprezintă domenii variate, de la modă, accesorii, tehnologie, la articole pentru casă şi mobilă, activităţi recreative, servicii şi restaurante.
Contractele semnate recent includ cel mai reprezentativ magazin Debenhams, desfăşurat pe o suprafaţă de peste 5.000 mp şi Grupul LPP - cu cele 5 branduri: Reserved, Mohito, Sin Say, House şi Cropp - pe lângă numele deja anunţate, H&M şi brandurile din grupul Inditex (Bershka, Massimo Dutti, Stradivarius, Zara, Pull & Bear, Oysho) şi Koton. Alte branduri includ Claire's, Springfield, Lee Cooper, KVL şi TimeOut. În plus, noi chiriaşi ca Geox, Il Passo, Aldo, Piazza Italia, CCC, Swarovski, Splend'or, B&B vor veni cu gama lor de încălţăminte, genţi, bijuterii şi accesorii. Douglas, Sephora, Yves Rocher, Kendra, şi alte branduri din industria cosmetică "vor completa oferta", precizează comunicatul.
Şi-au confirmat prezenţa chiriaşi ca Zara Home, Altex sau Arsis, care întregesc oferta de decoraţiuni interioare, articole şi tehnică de uz casnic si comunicatii, alături de magazine de jucării şi retaileri importanţi de carte şi publicaţii ca MaxiToys si Carturesti. În cele din urmă, oferta de cafenele şi restaurante va reuni nume diverse cum ar fi Brioche Dorée, Coffee Republic, Filicori, Gloria Jean's Coffees, Fior di Latte, Fooda, Wu Xing, , K-Grill, Oro Toro (by OSHO), Bistrot du Paris, Rustic, Chopstix, SaladBox, Zaraza.
Amplasat în Sectorul 3 din Bucureşti, ParkLake, proiect ce se va deschide în 2016, reprezintă o investiţie de 180 milioane euro. "Lucrările de construcţie sunt în grafic. Lucrările de structură se află în fază avansată şi se continuă cu partea de instalatii", arată sursa citată.
Ingo Nissen, managing director Sonae Sierra, responsabil cu proiectele de dezvoltare din România declară: "Am semnat deja un procent însemnat din contractele de închiriere cu mult înainte de deschidere, iar lucrările sunt în fază avansată. Este o dovada a faptului că ParkLake, proiect unic prin design şi spaţiu arhitectural, este destinaţia preferată a retailerilor.. Vom continua ceea ce am început, pentru a avea acelaşi impact asupra vizitatorilor cu ocazia deschiderii, pentru a-i surprinde cu o arhitectură unică şi un design bazat pe tema naturii, a parcului şi familiei, nemaivăzut în România."
La rândul său, David Sharkey, CEO Caelum Development, a adăugat: "ParkLake va fi un proiect unic în oraş. Succesul închirierilor înregistrat pana în prezent va fi în curând completat de anunţarea altor branduri şi a altor progrese în dezvoltarea proiectului. Aşteptăm cu nerăbdare deschiderea din 2016, când vom putea oferi clienţilor noştri o experienţă comercială şi de recreere cu totul nouă, un omagiu adus ambianţei locale tradiţionale, printr-o arhitectură, zonă de restaurante şi terasă impresionante, şi marele avantaj al proximităţii parcului pentru activităţi recreative suplimentare."