Indesit Company, a înregistrat pe piaţa românească de electrocasnice, în 2007, o creştere notabilă a business -ului, compania raportând o evoluţie cu 25% a volumului de vânzări, faţă de 2006.
Rodica Stere, Marketing Manager Indesit Company România, a declarat: "Anul trecut a fost unul foarte bun pentru Indesit Company, atât la nivel internaţional, cât şi pe piaţa locală, această evoluţie reflectându-se atât în rezultatele companiei precum şi în creşterea cotei de piaţă, în România, cu două procente. În 2008, ne propunem să menţinem cel puţin acelaşi ritm de creştere. Având în vedere începutul acestui an, ne propunem să performăm anul acesta mai bine decât piaţa".
Conform Indesit Company, în 2007, piaţa de electrocasnice mari din România a înregistrat un volum de 1,3 milioane unităţi şi o valoare totală de peste 350 milioane euro. Cele mai mari vânzări de electrocasnice albe (frigidere, aragazuri, maşini de spălat etc.) au fost realizate în ultimele 2 luni ale anului 2007, acestea fiind în creştere cu peste 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2006. Anual, cumulat, piaţa locală de electrocasnice a înregistrat o creştere cu peste 18% comparativ cu 2006.
Pentru 2008, reprezentanţii Indestit Company România estimează o creştere a pieţei locale de electrocasnice mari de 10 - 15%.
Indesit Company este al doilea cel mai important jucător pe piaţa producătorilor de electrocasnice la nivel local şi primul dintre producătorii care nu au capacităţi de producţie în ţară.