Tot mai multe organizaţii/instituţii/firme se implică în campanie de informare legată de vaccinarea populaţiei. Nu putea face exceăţie nici industria jocurilor de noroc. Cele mai importante branduri care operează agenţii de pariuri şi săli de "slot machines" anunţă implicarea într-o campanie comună de promovare a mesajelor pro-vaccinare. Campania, intitulată "Jucăm Responsabil. Ne Vaccinăm", conţine mesajele #NoiNeVaccinăm, #JucămResponsabil şi #ÎmpreunăOprimPandemia şi aduce în prim-plan argumente pentru care toţi românii ar trebui să se imunizeze. Potrivit unui comunicat campania pro-vaccinare conţine cinci spoturi tv, zeci de testimoniale ale angajaţilor din sălile de jocuri şi pariuri, afişe stradale şi o campanie digitală. Dan Iliovici, vicepreşedinte Rombet a declarat: "Industria jocurilor de noroc din România are 45.000 de angajaţi. Aceşti 45.000 de angajaţi sunt, ca într-un puzzle, piese esenţiale pentru reîntoarcerea la normalitate şi îşi pot convinge, la rândul lor, familia, colegii, prietenii, cunoscuţii. Astfel, avem 45.000 de persoane care pot să transmită mesaje oneste, să îşi povestească experienţa, sunt oameni ca noi toţi, cu idealuri comune. În plus, angajaţii ne cunosc clienţii, clienţii au încredere în angajaţii din sălile de jocuri şi pariuri. Vrem să ne convingem inclusiv partenerii de afaceri, iar aceştia vor fi, la rândul lor, diseminatori ai argumentelor pro-vaccinare". La rândul său, Liviu Popovici, preşedinte Romanian Bookmakers, a subliniat faptul că noua campanie va ajuta la redeschiderea economiei naţionale: "În aceste mesaje video nu vorbim despre branduri, nu facem reclamă unor companii, vorbim strict despre responsabilitate şi despre cum putem să depăşim împreună această pandemie. Toţi vrem să ne întoarcem la normalitate şi suntem conştienţi că singura soluţie fezabilă pentru a ne relua activitatea şi a asigura continuitate este vaccinarea. În completarea campaniilor derulate de autorităţi, noi am ales să prezentăm povestea unor oameni ca noi. Oamenii din gambling au aceleaşi poveşti ca şi cei din HoReCa, turism, entertainment. Toţi au descoperit ce înseamnă şomajul tehnic, incertitudinea zilei de mâine. Acum, tot împreună, putem să ajutăm inclusiv la redeschiderea economiei". Companiile-membre ale asociaţiilor care finanţează campania de promovare a vaccinării împotriva COVID-19 menţionează că mesajele vor fi transmise inclusiv pe paginile de Facebook, Linkedin şi Instagram dedicate. Sorin Georgescu, preşedintele Romslot, a prezentat câteva amănunte legate de campanie: "În total, aceste pagini de social media sunt urmărite de milioane de români. Toate aceste companii au renunţat la elementele de branding pentru a transmite un singur mesaj către toţi clienţii: jucăm responsabil, ne vaccinăm. În fiecare zi, prezentăm povestea reală a unui angajat şi fricile pe care le-a depăşit, motivele care l-au determinat să se vaccineze. Suntem mândri să derulăm cea mai mare campanie a industriei de până acum. E pentru prima oară când atâtea companii concurente aleg să lucreze împreună pentru un scop comun". Campania industriei jocurilor de noroc din România este derulată de Romanian Bookmakers - Patronatul Organizatorilor de Pariuri din România, Rombet - Asociaţia Organizatorilor de Jocuri de Noroc, şi Romslot - Asociaţia Organizatorilor de Sloturi.
Industria jocurilor de noroc "pariază" pe vaccinare
O.D.
Ziarul BURSA #Companii #Gambling / 29 aprilie 2021