La o cifră de afaceri netă de 61.151.615 RON, "Initiative Media" SA a înregistrat, anul trecut, un profit brut de 1.338.682 RON.
Potrivit datelor financiare ale companiei, activele imobilizante se cifrau, la finele anului trecut, la un total de peste 461.000 lei, în timp ce totalul activelor circulante se ridica, la aceeaşi dată, la peste 21,8 milioane lei. Valoarea totală a capitalurilor proprii ale companiei constituia, la sfârşitul anului 2005, peste 758.000 lei.
Compania are 99 de sucursale în 51 de ţări şi furnizează servicii de cercetare media şi a pieţei de consum, analiză competitivă, negociere, strategie media, procese de implementare, monitorizare, rapoarte şi control, training media şi PR.
"Initiative Media" este prezentă în ţara noastră din 1994, prin "Total Media Shop". În 1997, "Initiative Media" a lansat "Media Fact Book", un ghid al pieţei media.
Printre clienţii locali ai companiei de publicitate se numără "Raiffeisen Bank", "Berlin-Chemie", "Glaxo Smith Kline", "Sarantis", "Innovatics", "Pernod Ricard", "Wolgswagen", "Audi", "Skoda" şi "Seat". Portofoliul internaţional al companiei include de asemenea companii de notorietate, ca "Orange", "Johnson&Johnson", "Motorola", "PriceWaterhouseCoopers", "Mol", "Continental", TNT şi "Geor-gia Pacific".