Membrii Camerei de Comerţ Americane în Romania (AmCham Romania) au ales noi membri în Consiliul Director cu ocazia Adunării Generale din data de 31 martie 2020, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
Potrivit sursei citate, anul acesta, structura de conducere şi reprezentare a organizaţiei va avea următoarea componenţă:
Preşedinte: Ionuţ Simion, Country Managing Partner - PwC Romania
Vice-Preşedinţi: Jovan Radosavljevic, General Manager - Coca-Cola HBC Romania şi Omer Tetik, CEO - Banca Transilvania
Trezorier: Alexander Milcev, Tax& Law Leader Romania, Partner - EY Romania
Membri:
Cristian Agalopol, Central & Eastern Head Securities and Capital Markets - Citibank
Dorin Pena, General Manager - Cisco Romania
Anca Damour, Executive Board Member - Carrefour Romania
Alexandru Reff, Country Managing Partner - Deloitte Romania
Daniela Nemoianu, Senior Partner - Nemoianu Consulting
Elisabeta Moraru, Country General Manager - Google Romania
Sevan Kaloustian, Managing Director - Janssen, Johnson & Johnson Romania
Violeta Luca, Country General Manager - Microsoft Romania
Roberto Musneci, Co-Founder & Senior Partner - Şerban & Musneci Associates
Referitor la prioritatea acestui nou mandat, în numele Consiliului Director, Preşedintele Ionuţ Simion a declarat: "Având în vedere evoluţia rapidă şi imprevizibilă a acestei crize de sănătate publică asupra societăţii şi a economiei, mediul de afaceri trebuie să lupte pe două fronturi- să limiteze efectele negative imediate şi să identifice măsurile post criză necesare pentru relansarea activităţii. Vom continua să aducem în atenţia decidenţilor, propuneri, analize şi recomandări care reflectă opiniile membrilor AmCham, în acord cu misiunea noastră ca organizaţie reprezentativă a mediului de afaceri. Chiar dacă Guvernul a anunţat suspendarea transparenţei decizionale şi a procesului de consultare publică pe durata stării de urgenţă, credem că mediul de afaceri trebuie să fie ascultat în continuare având în vedere rolul său vital pentru economie."
AmCham Romania reiterează importanţa unui dialog public privat susţinut şi constructiv, orientat spre adoptarea de politici publice eficiente, moderne care să contribuie la depăşirea crizei prezente dar şi la recuperarea decalajelor acumulate de România în domenii esenţiale precum sănătatea, educaţia, infrastructura, digitalizarea serviciilor publice, decalaje care sunt cu atât mai evidente în contextul actual.